Przetargi.pl
Wykonanie instalacji solarnej w budynku środowiskowego domu samopomocy w Strobinie

Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja" ogłasza przetarg

  • Adres: 98-313 Konopnica, Strobin 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343 , fax. 0-43 842 41 06
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Nadzieja"
    Strobin 12 12
    98-313 Konopnica, woj. łódzkie
    tel. 0-43 842 41 06, 0 661 307 343, fax. 0-43 842 41 06
    REGON: 73158088500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stowarzyszenienadzieja.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji solarnej w budynku środowiskowego domu samopomocy w Strobinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres niniejszego zadania inwestycyjnego wchodzą: instalacja kolektorowa, i wymiennikownia solarna I. Główne elementy instalacji kolektorowej stanowią: 1.dwie baterie kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni czynnej absorbera 41,4 m2 (18 x 2,3 m2) -tj 18 kpl. 2.płytowy wymiennik ciepła I stopnia typu vitotranns 100/3003 509 o mocy cieplnej 35 kW szt 1 3.pompa obiegowa typu UPS 25-60, K-180-szt 1 4.naczynie przeponowe typu REFLEX S 140/10, poj 140 l -szt 1 5.zestaw do uzupełnienia instalacji firmy VIESSMANN, o pojemności 30 l- szt 1 6.zbiornik buforowy firmy Wiessmann Vn 9001 z izolacją ciepłochronna stalowy powlekany zewnątrz- szt 2 7.pompa ładująca bufory - szt 1 8.wymiennik płytowy wody- cwu firmy- szt 1 9.pompa rozładowująca bufory szt 1 10.naczynie wzbiorcze przepompowe dla buforów REFLEKX NG 80/6 o poj Vc= 80 l 11.zasobnik CW pionowy firmy Wiessmann typu Vitocell-100l o poj 75- l - szt 1 pompa łądująca zasobnik firmy GRUNDFOS typu UPS 25 -50 130 12pompa łądująca zasobink -szt 1 13.naczynie wzbiorcze przeponowe dla CW typu REFIX -DD 33/10 o poj Vc= 33 l -szt 14.naczynie wstepne firmy Viesmann typu V20 o poj 20 l i cisnieniu 10 bar - szt 1 15.zmiekczacz jonowymienny kompaktowy firmy EPURO typu ES 37 o wydajności 0,9 m3/h -kpl 1 16..rurociągi przyłączeniowe, 17..odpowietrzniki automatyczne, 18. zestawy przyłączeniowe, 19. zestawy mocujące, 20. izolacja ciepłochronna. Dwie baterie ośmio i dziesięciokolektorowe zainstalowane zostaną na konstrukcji dachowej w kierunku południowym o nachyleniu 45 stopni, w układzie pionowym. Kolektory płaskie o powierzchni absorpcyjnej 2,3 m2 i wym. 2380 x 1056 x 90 mm zgodnie z PN-EN-12975 -1 i PN-EN-12975-2. Wymiennikownia solarna zostanie usytuowana na poziomie piwnic obok kotłowni II. Roboty budowlane 1.wycięcie otworów w ścianie zewnętrznej o wymiarach 25 x 25 cm -szt 2 2.wymurowanie ściany oddzielającej skład paliwa od projektowanej wymiennikowni solarnej o wymiarach 100 x 175 -5,1 m2 3.osadzenie drzwi p poż. o odporności ogniowej EI 60 wym 100x175 -szt 1 4.wymiana kanału nawiewnego w kotłowni na kanał większy wym 250 x 250 mm- m b 5,5 5.osadzenie kanału wywiewnego z blachy stalowej o wym 200 x 200- m b 4 6.uzbrojenie kanałów w kratki wentylacyjne o wym 250 x 250 - szt 3 7.osadzenie w ścianie zewnętrznej rury ze stali nierdzewnej na piane gaśniczą O 50 mm o długości 2,0 m zakończony półzłączką typu momentalnego o 52 mm w skrzynce ściennej z zamknięciem 8.przekucia w ścianach murowanych grubości 38 cm z osadzeniem tulei stalowych 2 x O 40 mm z zaprawieniem - kpl. 22 9.przekucie w stropach żelbetonowych grubości 25 cm 2 x o 40 mm z zaprawieniem, - kpl 6 10.obudowa rurociągów w korytarzach płytą gipsową na stelażu stalowym ocynkowanym 70,0 x 0,6 - m2 42 11.szpachlowanie obudowy - m2 42 12.malowanie w/w obudowy farbą emulsyjna dwukrotnie - m2 84 W projekcie przewidziano wykorzystanie źródła energii słonecznej poprzez absorbcję jej w kolektorach, przetworzenie na energie cieplną użytkową w wymienniku, akumulację ciepła w zbiornikach buforowych, przetworzenie na podgrzanie cwu w wymienniku, oraz akumulację cwu w zasobniku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - wadium 13 400 zł, - zabezpieczenie należytego wykonania umowy 7 % ceny oferowanej brutto
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.Spełnia warunki wynikające z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publiczny 3. Spełnia poniższe wymagania: a. posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 zł b. w ciągu ostatnich trzech lat jeżeli okres zamówienia jest krótszy w tym okresie realizował minimum dwa zadania inwestycyjne tzw roboty budowlane , stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców którzy otrzymają liczbę punktów według powyżej opisanych zasad. Za każde zrealizowane zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150000 zł, zamawiający przyzna jeden punkt 1. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskują te samą liczbę punktów, o wyborze Wykonawcy decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających opisane powyżej. III.2.2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła (spełnia- nie spełnia) nie spełnia treść załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, i iż warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. W przypadku dołączenia dokumentów w języku obcym konieczne jest przedstawienie tłumaczenia na dokumentach przez tłumacza przysięgłego na język polski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, należy dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków. 3.Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2-3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie c. nie zalega z uiszczeniem podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą: Dokumenty o których mowa w punktach a-d powinny być wystawione nie wcześniej niż z 6 m-cy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie od a do d zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym do organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. e. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby każdy z Wykonawców złożył dokumenty opisane w w ust a- d i g, oświadczenie o którym mowa w w punktach a- d powinno zostać złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców. f. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają do wniosku dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego g. W przypadku gdy upoważnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika bezpośrednio ze złożonego wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -Pełnomocnictwo. 4.Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat dostaw i robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymaganiom określonym w ust III.2.1.b z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty wymienione w punkcie i 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają tak aby wspólnie spełnić warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stowarzyszenienadzieja.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach