Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg
- Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11-go Listopada 65 65
95-040 Koluszki, woj. łódzkie
tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
REGON: 59064836200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Biblioteki i Muzeum w Gałkowie Dużym przy ul. Dzieci Polskich 20. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : a) wykonanie robót budowlanych polegających na: balowaniu zniszczonych końcówek belek stropowych, wymianie podłóg , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu robót wykończeniowych, dociepleniu ścian zewnętrznych, b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, c) wykonanie przyłącza sieci cieplnej dla potrzeb ogrzewania budynku wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, d) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, e) wykonanie przyłącza wodociągowego f) wykonanie innych drobnych prac. Miejsce realizacji: budynek Muzeum i Biblioteki przy ul. Dzieci Polskich 20 w Gałkowie Dużym, Gmina Koluszki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058), 3) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących budowy nowych budynków lub remoncie istniejących o powierzchni użytkowej powyżej 200 m2 ( każda realizacja ) wraz z wykonaniem lub wymianą instalacji wewnętrznych tj centralnego ogrzewania, elektrycznej , wod - kan. Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Załączenie wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć uprawnienia budowlane w następujących zakresach : a) instalacyjnym w specjalności wod. - kan., centralne ogrzewanie - 1 osoba b) konstrukcyjno - budowlanym - 1 osoba c) elektrycznym - 1 osoba i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Oferta bez uprawnień osób w w/w specjalnościach nie będzie rozpatrywana. 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Załączenie kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiaru robót. 7) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058). 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania realizacji dotyczących budowy nowych budynków lub remoncie istniejących o powierzchni użytkowej powyżej 200 m2 ( każda realizacja ) wraz z wykonaniem lub wymianą instalacji wewnętrznych tj centralnego ogrzewania, elektrycznej , wod - kan. Należy podać zakres robót, oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez minimum 2 pozytywnych referencji nie będzie rozpatrywana. 4) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć uprawnienia budowlane w następujących zakresach : a) instalacyjnym w specjalności wod. - kan., centralne ogrzewanie - 1 osoba b) konstrukcyjno - budowlanym - 1 osoba c) elektrycznym - 1 osoba i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Oferta bez uprawnień osób w w/w specjalnościach nie będzie rozpatrywana. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa II piętra budynku B Urzędu Gminy Zgierz
Dodano: 2016-03-30 - TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC
Dodano: 2016-03-07 - Remont pomieszczeń, łącznika i sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2015-11-09 - Remont pomieszczeń, łącznika i sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2015-10-22 - Modernizacja Sali Obsługi Klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach wraz z dostawą i montażem mebli oraz pozostałego wyposażenia
Dodano: 2015-09-22 - Przebudowa elewacji budynku B12 i fragmentu elewacji budynku B13 Politechniki Łódzkiej wraz z rewitalizacją uliczki fabrycznej
Dodano: 2015-09-07 - Przebudowa elewacji budynku B12 i fragmentu elewacji budynku B13 Politechniki Łódzkiej wraz z rewitalizacją uliczki fabrycznej
Dodano: 2015-07-31 - Remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Godzianowie
Dodano: 2015-01-13 - Wykonanie remontu elewacji frontowych budynku przy Placu Czarnieckiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2014-07-24 - Wykonanie remontu elewacji szczytowej wschodniej budynku przy Placu Niepodległości 4 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2014-07-23