Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Kilińskiego 7/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324 , fax. 43 8246166; 8234184
- Data zamieszczenia: 2015-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi
ul. Kilińskiego 7/11 7/11
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, fax. 43 8246166; 8234184
REGON: 00001775600159 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Sali Obsługi Klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach wraz z dostawą i montażem mebli oraz pozostałego wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja Sali Obsługi Klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Pabianicach wraz z dostawą i montażem mebli oraz pozostałego wyposażenia. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium niewymagane. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny oferty ogółem brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa II piętra budynku B Urzędu Gminy Zgierz
Dodano: 2016-03-30 - TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC
Dodano: 2016-03-07 - Remont pomieszczeń, łącznika i sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2015-11-09 - Remont pomieszczeń, łącznika i sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Łasku
Dodano: 2015-10-22 - Przebudowa elewacji budynku B12 i fragmentu elewacji budynku B13 Politechniki Łódzkiej wraz z rewitalizacją uliczki fabrycznej
Dodano: 2015-09-07 - Przebudowa elewacji budynku B12 i fragmentu elewacji budynku B13 Politechniki Łódzkiej wraz z rewitalizacją uliczki fabrycznej
Dodano: 2015-07-31 - Remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Godzianowie
Dodano: 2015-01-13 - Wykonanie remontu elewacji frontowych budynku przy Placu Czarnieckiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2014-07-24 - Wykonanie remontu elewacji szczytowej wschodniej budynku przy Placu Niepodległości 4 w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2014-07-23 - Remont elewacji budynku szkoły podstawowej w Godzianowie.
Dodano: 2014-07-22