Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z podłączeniem do MSC. Roboty budowlane: termomodernizacja budynku poprzez ocieplenie ścian, stropów/dachu i posadzek, remont- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej remont-wymiana wewnętrznej instalacji co i cwu wraz z wymianą grzejników remont-wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej remont-wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej na energooszczędną, remont- ocieplenie stropodachu wraz z obróbką blacharską, remontem kominów, ogniomurów itp. remont instalacji odgromowej remont pomieszczeń istniejącej kotłowni wraz montażem węzła cieplnego - zmiana źródła ciepła na c.o. z miejskiej sieci ciepłowniczej remont tarasów, schodów zewnętrznych budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych remont - wymiana istniejących utwardzeń na działce roboty remontowe wewnątrz budynku tj. remont tynków, malowanie pomieszczeń, remont sanitariatów, remont posadzek itp. Roboty instalacyjne: wymiana wewnętrznej instalacji CO wraz z węzłem cieplnym wymiana wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej remont pomieszczeń istniejącej kotłowni wraz montażem węzła cieplnego - zmiana źródła ciepła na c.o. z miejskiej sieci ciepłowniczej Roboty elektryczne: instalacji tablic rozdzielczych w budynku wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji zasilającej urządzeń węzła cieplnego, instalacji zasilającej wentylatory kanałowe, instalacji zasilania kurtyny powietrznej, instalacji odgromowej, instalacji połączeń ekwipotencjalnych. UWAGA: Wszelkie wskazanie projektowe i kosztorysowe z nazwy wyroby należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Projektant dopuszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one, jakością i standardem od przyjętych w kosztorysie oraz dokumentacji projektowej. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: a) Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym: przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: -Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej elektrycznej oraz instalacyjnej sanitarnej. b) Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. c) Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. d) Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Do dnia 1 czerwca 2016r roboty będzie można prowadzić na zewnątrz budynku. Całość przedszkola zostanie udostępniona po 1 czerwca 2016r. Z uwagi na szczególny charakter działalności i wykonywanie prac w budynku przedszkola, prace tzw. głośne, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie przedszkola (np. kołkowanie styropianu, kucie) Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po zakończeniu godzin pracy przedszkola lub w dni, które są dla przedszkola dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac, w sytuacji, gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie Zamawiającego. e) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. f)W kalkulacji ceny uwzględnić koszty: Inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczej, protokołów badań i sprawdzeń ( np: badania wskaźników zagęszczenia gruntów, badanie kominiarskie, badanie oporności i izolacyjności przewodów elektrycznych, badanie skuteczności uziemienia, badanie wydajności wentylacji mechanicznej, badanie wilgotności przegród, badanie wody, badanie wydajności hydrantów i inne wymagane prawem badania) w 3 egzemplarzach. Powyższe dokumenty powinny być przekazane do Zamawiającego celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru całości zadania. g) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych w tym prądu i wody. h) Wykonawca własnymi siłami i środkami doprowadzi pomieszczenia do stanu umożliwiającego ich użytkowanie w tym sprzątanie, mycie okien, podłóg itd. i) Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót mają być w I gatunku. k) Wykonanie inwestycji będzie współfinansowane przez WFOŚiGW. l) Wykonawca jest zobowiązany do zdemontowania, złożenia na terenie budowy, istniejącej instalacji C.O. wraz z piecami i przekazania ich Referatowi Administracji i Majątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 22.03.2016r. do godz. 9:00 w wysokości 40.000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: TERMOMODERNIZACJA ORAZ ROBOTY REMONTOWE BUDYNKU PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 W RAMACH ZADANIA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO MSC b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużona rękojmia powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach