Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Justynowie w ulicach: Główna- boczne odejście, Wesoła

Urząd Gminy Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska 126
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2132440 , fax. 042 2132434
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Andrespol
    ul. Rokicińska 126 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 042 2132440, fax. 042 2132434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Justynowie w ulicach: Główna- boczne odejście, Wesoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej z odcinkami przyłączy do działek w pasach drogowych ulic oraz przełożenie wodociągu w ul. Wesołej. 1)ul. Wesoła- zlewnia h 1, od studni h1 w ul. Ciesielskiego do studni h10 w ul. Wesołej a)kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ? 200 mm , długość 93,70 m. b)przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 160 mm, długość 20,70 m. c)ilość przyłączy - 7 szt. d)przełożenie sieci wodociągowej z rur (PE, PEHD) ? 110 mm o długości 48,8 m. 2)ul. Główna - boczne odejście od istniejącej studni IS w ulicy Głównej do studni S 3 a)kanalizacja grawitacyjna z rur PVC ? 200 mm, długość 105,90 m. b)przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC ? 160 mm, długość 14,10 m c)Ilość przyłączy - 6 szt. 2.Zamawiający przewiduje montaż studni betonowych z kinetami monolitycznymi z wkładkami z tworzyw PCV. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej, w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia. 4.Zakres prac obejmuje ponadto: a)pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r (Dz. U. Nr 38, poz. 455), w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej, b)opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, c)przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, d)uzyskanie stosownych decyzji wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonanie tych decyzji na swój koszt min: zajęcie pasa drogowego, związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, innych - niezbędnych przy realizacji zadania. e)organizację i zabezpieczenie placu budowy, f)odtworzenie nawierzchni poprzez wykonanie dwóch warstw z mieszanek dolomitowych: dolną o frakcji 31,5-63 mm, górną o frakcji 0-31,5 mm, g)wywóz gruntu wraz z opłatą za umieszczenie urobku z wykopów na wysypisku, h)uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, i)zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty. j)Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego, stosując pomosty nad wykopem, przejścia dla ludzi oraz wjazd na teren posesji,zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty, k)sprawdzenie stanu technicznego i jakości wykonania poprzez kamerowanie kanału ? 200 mm, l)wykonanie i przedstawienie do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji, 5.Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 6.Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 7.Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a)Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. b)Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbioru Końcowego komplet dokumentów w tym: c)protokóły odbiorów częściowych; d)oceny i opinie techniczne, protokóły badań i pomiarów, szczególnie robót zanikających i ulegających zakryciu, e)powykonawczy operat geodezyjny, f)mapę zasadniczą z inwentaryzacją geodezyjną, g)oświadczenia kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 6, h)dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu, i)dokumentację techniczną powykonawczą, j) protokoły badań i sprawdzeń w tym min.: wskaźnik zagęszczenia gruntu po zasypce kanału i profilowaniu koryta, protokół ze sprawdzenia stanu technicznego i jakości wykonania sieci kanalizacji sanitarnej ? 200 mm, z kamerowania kanału. 8.Dokumenty odbiorowe wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory, itp.). Wymagane jest przygotowanie 2 kompletów. 9.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 10.Na obszarze objętym robotami występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym (wodociągowym, gazowym, kablami telefonicznymi i energetycznymi). Przed przystąpieniem do robót związanych z budową, kanalizacji, należy sprawdzić u gestorów sieci infrastruktury technicznej aktualność występującego uzbrojenia w pasie robót i powiadomić ich o rozpoczęciu robót. 11.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 7 - Wzór Umowy §10. Uwaga Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlano - wykonawczego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a)dysponuje lub będzie dysponował osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, kierownik budowy który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, b)osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, c)wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) netto każda, w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej. WARUNEK-3 1.Znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK-1 1.Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) -zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp - data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK-2 1.Wykaz osób, (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3.Przedłożone przez wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne w dniu składania oferty zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). 4.Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom o podobnym charakterze tj. budową dwóch sieci kanalizacji sanitarnej i wartości nie mniejszej niż 50 000 zł ( pięćdziesiąt tysięcy zł) netto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzeniem należytego wykonania roboty jest każdy dokument wystawiony dla wykonawcy, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. WARUNEK-3 1.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej 100 000 zł (sto tysięcy) - data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2.Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na 100 000 zł (sto tysięcy) - data wystawienia przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach