Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji sieci strukturalnej LAN i remoncie wnętrz w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi

Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-427 Łódź, ul. Kamińskiego 7/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2055871 , fax. 042 2055873
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego
    ul. Kamińskiego 7/9 7/9
    91-427 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2055871, fax. 042 2055873
    REGON: 10013470800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji sieci strukturalnej LAN i remoncie wnętrz w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w użytkowanym budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi, polegających na wymianie instalacji sieci strukturalnej LAN i remoncie wnętrz. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w: 1) Projekcie budowlanym - wymiana wewnętrznej instalacji sieci strukturalnej LAN 2) Projekcie budowlanym remontu wnętrz 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - część instalacyjna 4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - część ogólnobudowlana 5) Przedmiarze robót na roboty instalacyjne 6) Przedmiarze robót na roboty ogólnobudowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponują co najmniej po jednej osobie uprawnionej do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub telekomunikacyjnej, legitymującej się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, b) wykażą wykonanie w budynkach użyteczności publicznej w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wymianie lub montażu instalacji elektrycznej słaboprądowej w użytkowanym budynku użyteczności publicznej oraz 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych w budynku j.w., przy czym wartość każdej z tych robót nie będzie mniejsza niż 90.000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 (pięćset tysięcy) złotych 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3) Wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4) Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) Wykaz osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia 6) Urawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia 7) Wykaz wykonanych (zrealizowanych) trzech zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres 8) Dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień 9) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach