Przetargi.pl
Wykonanie budynku agregatu zasilania awaryjnego i jego podłączenie kablowe z instalacją budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 wraz z modernizacją tablicy głównej w istniejącym budynku.

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
    ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
    REGON: 00059846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budynku agregatu zasilania awaryjnego i jego podłączenie kablowe z instalacją budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 wraz z modernizacją tablicy głównej w istniejącym budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie budynku agregatu zasilania awaryjnego i jego podłączenie kablowe z instalacją budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. 3 Maja 9 wraz z modernizacją tablicy głównej w istniejącym budynku. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 12.000,00 zł. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca załączył potwierdzenie wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakres których wchodziły roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają następujące uprawnienia: a)uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy, b)uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - dla kierownika robót ds. elektrycznych; oraz należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 1.4. posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250 000 PLN. 1.5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.3. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.1, 1.2, 1.3; 2.4. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.4; 2.5. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.5, 1.6, 1.7; 2.6. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.8. 2.7. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2, ust. 1, pkt 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust 1, pkt 1.9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem 3 SIWZ ust.1, Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty ( załączniki do oferty): 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty, 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 robót budowlanych w zakres których wchodziły roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda- wg załączonego do SIWZ wzoru, z podaniem nazwy zrealizowanych zamówień, zakresu wykonanych robót, wartości, miejsca oraz daty wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty wymienione w załączniku 3 zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do oferty, 1.5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załączonego wzoru do SIWZ, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do oferty. 1.6. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy - załącznik nr 6 do oferty. 1.7. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie dla kierownikiem robót ds. elektrycznych - załącznik nr 7 do oferty. 1.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 250 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 do oferty. 1.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł - załącznik nr 9 do oferty. 1.10.Wypełniony formularz Tabeli elementów scalonych - załącznik nr 10 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach