Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg
- Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
ul. Warszawska 19 19
82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
REGON: 00052354800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Kwidzyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja urządzeń oświetleniowych dróg i placów na terenie miasta Kwidzyna będących własnością miasta Kwidzyna. Wykonawca, który uzyska zamówienie będzie wykonywał czynności konserwacyjno - eksploatacyjne na urządzeniach oświetleniowych w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Do urządzeń oświetleniowych zalicza się: napowietrzne linie oświetleniowe kablowe linie oświetleniowe oprawy oświetleniowe w skład których zalicza się źródło światła, klosz, odbłyśnik, układ zapłonowy słupy oświetleniowe złącza pomiarowe wraz z aparaturą sterowniczą inne urządzenia nie wymienione a składające się na oświetlenie ulic Do obowiązków Wykonawcy, który ma za zadanie utrzymać urządzenia oświetleniowe w należytym stanie technicznym zalicza się następujący zakres rzeczowy : natychmiastowe interwencje w przypadku wymiany źródeł światła wygasłych losowo (nie później jednak niż w ciągu 48 h) czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw w trybie zabiegu grupowego (wszystkie oprawy na ciągu ulicznym jednocześnie) raz w roku w terminie od kwietnia do czerwca wykonywanie okresowych kontroli stanu oświetlenia w porze świecenia usuwanie awarii urządzeń oświetleniowych wykonywanie czynności konserwacyjno - eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami (przeglądy wnęk w słupach oświetleniowych, wymiana zabezpieczeń, bezpieczników), tak aby wszystkie punkty były czynne. Wszelkie prace związane z remontem przebudową i modernizacją jak również awarie spowodowane działaniem osób trzecich będą wykonywane na osobne zlecenie i nie są objęte niniejszym zamówieniem. Ilość oraz typy opraw świetlnych zawiera załącznik B do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za czynności konserwacyjno - eksploatacyjne Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe, miesięczne ustalone na podstawie iloczynu ilości opraw świetlnych i ceny za 1 oprawę jaką zaoferuje za powyższe czynności w miesiącu. Wykonawca biorąc pod uwagę powyższe ustalenia zaoferuje wykonywanie czynności konserwacyjno - eksploatacyjnych na urządzeniach oświetleniowych za cenę od jednej oprawy. Ustalona cena zostanie pomnożona przez ilość opraw tj. 1267 i w ten sposób ustalony zostanie ryczałt miesięczny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . Osoba ta musi posiadać zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp złożone na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), d) wykaz osób (zgodnie z punktem 6c) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (złożone na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia; e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. d), Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w punkcie 6d). Sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (na formularzu ofertowym) podpisują łącznie wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od b) do c) składa osobno każdy z członków konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od do f) składa jeden albo więcej członków konsorcjum, tak aby potwierdzić spełnianie warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego i oświetlenia innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Wejherowo
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego i parkowego, dla których zarządcą jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku.
Dodano: 2016-02-16 - Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego miasta Wejherowa w 2016 roku
Dodano: 2015-12-10 - Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot administrowanych przez ZDiZ Sopot
Dodano: 2015-12-04 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Kobylnica, stanowiącego własność Gminy Kobylnica w latach 2016 - 2017
Dodano: 2015-11-12 - Modernizacja oświetlenia gminnego, polegająca na wymianie opraw z rtęciowym źródłem światła oraz ze źródłem światła z tzw. /mieszaniną Penninga/ na oprawy typu LED w Gdyni
Dodano: 2015-05-29 - Konserwację i utrzymanie oświetlenia drogowego na terenie miasta Chojnice
Dodano: 2015-03-12 - Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego miasta Wejherowa w 2015 roku
Dodano: 2014-11-26 - Usługa dekoracji świąteczno-noworocznej drzew oraz ulic wraz z jej utrzymaniem na terenie Gdyni, w sezonach świąteczno-noworocznych
Dodano: 2014-10-15 - Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego
Dodano: 2014-10-09