Przetargi.pl
Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot administrowanych przez ZDiZ Sopot

Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie ogłasza przetarg

  • Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 551 21 15; 551 72 61 , fax. 58 551 55 34
  • Data zamieszczenia: 2015-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
    al. Niepodległości 930 930
    81-861 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 58 551 21 15; 551 72 61, fax. 58 551 55 34
    REGON: 22120997300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot administrowanych przez ZDiZ Sopot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe, przez okres trwania zamówienia, Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot, administrowanych przez ZDiZ Sopot, polegające w szczególności na konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulic, placów i schodów. Wykaz urządzeń oświetlenia ulicznego Miasta Sopot na dzień 30.11.2015 r. stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Maksymalna ilość punktów oświetleniowych możliwa do utrzymania, tj. w szczególności konserwacji i eksploatacji, wynosi 1200 sztuk. Minimalna ilość punktów oświetleniowych przewidziana do utrzymania, tj. w szczególności konserwacji i eksploatacji, określona jest w załączniku nr 12 do SIWZ. Zamawiający uprawniony jest, lecz nie zobowiązany, do zwiększenia ilości wskazanej w niniejszym punkcie do ilości wskazanej w pkt 3) powyżej, z uwagi na możliwość wybudowania bądź przejęcia nowych punktów oświetleniowych przez Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie wymagała aneksu. Rzeczywista ilość wykonanych prac będzie zależeć od faktycznie posiadanych przez Zamawiającego punktów oświetleniowych. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części prac, lecz ich zakres należy wskazać w ofercie (załącznik nr 8 do SIWZ). Wszystkie wymogi jakie stawia SIWZ i Umowa Wykonawcy dotyczyć będą podwykonawcy. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace wykonane przez podwykonawców. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na prace i materiały związane z montażem, wymianą lub uzupełnieniem instalacji oświetleniowych. Miejsce świadczenia usługi: Miasto Sopot. Wynagrodzenie za czynności utrzymania instalacji oświetleniowych nowo wybudowanego oświetlenia lub przejętego od innego podmiotu, a objętego gwarancją wykonawcy inwestycji, wynosić będzie 30% stawki podstawowej miesięcznej określonej w druku FORMULARZ CENOWY Załącznik Nr 1a. Wynagrodzenie za czynności utrzymania instalacji oświetleniowych przejętych od innego podmiotu oświetlenia nie objętego gwarancją, wynosić będzie 100% stawki miesięcznej określonej w druku FORMULARZ CENOWY Załącznik Nr 1a. Wykonawca zobowiązany jest, na swój koszt, do: - natychmiastowego powiadomienia, w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej, pogotowia dostawcy energii elektrycznej i egzekwowania jak najszybszego jej usunięcia, - obowiązkowego uczestniczenia w odbiorach remontowych i nowych urządzeń. Urządzenia te włącza się do konserwacji po podpisaniu protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego, - dokonywania na własny koszt wszelkich uzgodnień i uzyskiwania zezwoleń koniecznych dla prawidłowej realizacji usług, - transportu przedstawiciela Zamawiającego, na terenie objętym przedmiotem zamówienia, na potrzeby kontroli stanu oświetlenia nie częściej niż 1 raz w miesiącu nie rzadziej niż co 2 miesiące, w godzinach jego świecenia, - dysponowania stałą bazą terenową zlokalizowaną maksymalnie do 15 km od granic administracyjnych miasta Sopotu w celu maksymalnego skrócenia czasu wykorzystywanego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz do magazynowania w bezpieczny sposób elementów instalacji oświetlenia ulicznego, - dysponowania co najmniej dwoma pojazdami z podnośnikami balkonowymi pozwalającymi na prace dwóch monterów na wysokości co najmniej 18 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas likwidacji awarii - do 72h
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach