Przetargi.pl
Węgiel 2009/2010

Miejski Zakład Komunalny w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Dworska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191035 , fax. 042 7191035
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny w Głownie
    ul. Dworska 3 3
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191035, fax. 042 7191035
    REGON: 47152436200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Węgiel 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna, zgodnie z harmonogramem dostaw i potrzebami zamawiającego, dostawa 1.200 ton węgla ORZECH II typu 31.2 - 32.2 w sezonie grzewczym 2009/2010 o parametrach nie gorszych niż: wartość opałowa - min 28.000 kj/kg zawartość popiołu - max 7% zawartość siarki - max 0,6% zawartość wilgoci - max 10%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którym Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1)w okresie 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia. 2)złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1)Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9) Wykaz zrealizowanych, w ciągu 2 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 dostaw węgla odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz przedstawienie referencji dotyczących tych dostaw. 10) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glowno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach