Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 91-423 Łódź, ul. Solna 14
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 632 28 43 , fax. (042) 6324190
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Solna 14 14
91-423 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 632 28 43, fax. (042) 6324190
REGON: 00010049200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rocznych i 5-letnich kontroli okresowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych i 5-letnich kontroli okresowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do siwz), a w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów - dodatkowo pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 3 do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do siwz, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 2, 4, 5 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 3 do siwz każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 3 - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie pięcioletnich i rocznych przeglądów instalacji elektrycznej budynków w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Górna
Dodano: 2015-08-26 - Wykonanie pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznej budynków w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Górna - w podziale na dwie (2) części
Dodano: 2014-10-20 - Wykonanie pięcioletnich przeglądów polegających na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznej oraz ochrony odgromowej budynków w 49 nieruchomościach (Gmina, prywatne, współwłasne) zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Górna
Dodano: 2014-04-25 - WYKONANIE USŁUGI KOMINIARSKIEJ ( 28/ZP/14 )
Dodano: 2014-01-08 - Badania dozorowe i naprawa sprzętu transportowo - dystrybucyjnego - cystern paliwowych, badania dozorowe składów i stacji paliw oraz roczny przegląd konserwacyjny i naprawy składów i stacji paliw
Dodano: 2013-12-19 - Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług technicznych związanych ze wsparciem Zamawiającego oraz niezbędnym nadzorem technicznym dla nieruchomości przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.
Dodano: 2013-12-13 - Wykonanie 5-letnich przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych w Nadleśnictwie Kutno
Dodano: 2013-12-13 - WYKONANIE USŁUGI KOMINIARSKIEJ ( 10/ZP/13 )
Dodano: 2013-02-22 - Usługi w zakresie kontroli i nadzoru technicznego cystern
Dodano: 2013-02-15