Przetargi.pl
Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są usługi: 3.1.1. Okresowa kontrola 5-letnia obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz ich otoczenia, obejmująca również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, sprawdzenie stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w terminie do 31 października 2016 r., za wyjątkiem Budynku A1, A2-1 w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, dla którego terminem wykonania kontroli 5-letniej jest 31 października 2018 r. Wykaz obiektów podlegających tej kontroli stanowi załącznik nr 2.1 do siwz. 3.1.2. Okresowe kontrole obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi co najmniej raz w roku, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego: a. elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b. instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c. instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), z terminem wykonania do 31 maja w latach 2017, 2018 i 2019 r. (3 kontrole każdego obiektu), za wyjątkiem sieci gazowej ? 150 mm, 580 m, dla której terminy wykonania kontroli są do 31 maja 2016, 2017, 2018 i 2019 r. (4 kontrole). Wykaz obiektów podlegających tym kontrolom stanowi załącznik nr 2.2 do siwz. 3.1.2.1. W toku kontroli, o której mowa w ust. 3.1.2.a, szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny: a. zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggii i balkonów, b. urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, c. elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, d. pokryć dachowych, e. instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, f. urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, g. elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku, h. przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. 3.1.3. Okresowe kontrole obiektów budowlanych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w zakresie, o którym mowa w pkt 3.1.2 i 3.1.2.1, co najmniej dwa razy w roku, w przypadku budynków o powierzchni zabudowy przekraczającej 2000 m2 oraz innych obiektów budowlanych o powierzchni dachu przekraczającej 1000 m2, z terminem wykonania do 31 maja 2016 oraz do 31 maja i 30 listopada w latach 2017 - 2019 (7 kontroli każdego obiektu), za wyjątkiem obiektu Budynek A1, A2-1, dla którego terminy wykonania są do 31 maja i do 30 listopada w latach 2016 - 2017 i 2019 oraz do 31 maja 2018 r. (7 kontroli). Wykaz obiektów podlegających tym kontrolom stanowi załącznik nr 2.3 do siwz. 3.1.4. W trakcie kontroli, o których jest mowa w pkt 3.2.- 3.3. Wykonawca dokona sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzednich kontroli. 3.1.5. Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w ramach okresowej 5-letniej kontroli polega na wykonaniu następujących czynności: a. oględziny instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności schematów, tablic i oznaczeń. b. oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów. c. pomiary elektryczne w zakresie: - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (inaczej pomiary skuteczności zerowania lub pomiary impedancji pętli zwarcia), - pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych, - pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych, - pomiary wyłączników różnicowoprądowych, - pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia). 3.1.6. Kontrole okresowe winny być wykonane zgodnie z: a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2016.290 z 8 marca 2016 r.), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. 2015.1422 z 18 września 2015 r.), c. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999.74.836 z 9 września 1999 r.) 3.1.7. Wykonawca dokonując kontroli opisanej w ust. 3.1.3 jest obowiązany bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o przeprowadzonej kontroli. 3.1.8. Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, zapoznanie się z wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne w celu zaplanowania prawidłowego jego wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 13.000,00 zł, słownie trzynaście tysięcy złotych. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 06.04.2016 r. o godz. 12:30. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/22/2016 - Kontrole obiektów budowlanych. Środki z tytułu wadium muszą znaleźć się na w/w koncie przed terminem składania ofert tj. 06.04.2016 r. godz. 12:30. 11.5. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być załączona z ofertą. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.10. i 11.11. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania kontroli 5-letnich w roku 2016
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach