Przetargi.pl
Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I. J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. DOA-ZP-VII.271.21.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli do Urzędu Miasta Łodzi w 2016r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.Opis części zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 3 nw. części: 1.1 Część 1 - dostawa fabrycznie nowych mebli gabinetowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów. 1.2 Część 2 - dostawa fabrycznie nowych standardowych mebli biurowych z płyty, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów. 1.3 Część 3 - dostawa fabrycznie nowych metalowych mebli biurowych, określonych w OPZ (stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ) co do rodzaju, wymaganej jakości, ilości i wymiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach