Przetargi.pl
Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR.

Starostwo Powiatowe w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Południowa 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6756800 , fax. 043 6756809
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Łasku
    ul. Południowa 1 1
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6756800, fax. 043 6756809
    REGON: 73093488400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja części kartograficznej i opisowej ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Buczek z wykorzystaniem rezultatów realizowanego przez GUGiK projektu Phare 2003 - nr 2003_005-710.01.08 - wektoryzacja map katastralnych, oraz projektów realizowanych przez ARiMR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 niniejszej ustawy, 2) posiadaj ą uprawnienie do występowania obrocie prawnym, 3) posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają, co najmniej cztery osoby na podstawie umowy o pracę - w tym trzy z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 mające doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej oraz dysponują osobą z uprawnieniami do wykonywania gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa lubelskiego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby z wymaganymi powyżej uprawnieniami, 4) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, minimum trzy prace polegające na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali podobnej do przedmiotu zamówienia i zbliżonej do jego wartości, 5) posiadają przynajmniej jedno stanowisko specjalistyczne wraz instalacją licencjonowanego oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows, 6) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W przypadku tworzenia konsorcjum warunki określone w ust. 1 pkt 1 - 2, w pkt 3 w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników oraz w pkt 4, zobowiązany jest spełnić każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ww. ustawy . Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1ustawy oraz zatrudnia, co najmniej cztery osoby na podstawie umowy o pracę - w tym trzy z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 mające doświadczenie w opracowywaniu mapy numerycznej (zał. Nr 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; rozgraniczanie i podziały nieruchomości /gruntów/ oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych), 4) dokument potwierdzający uprawnienia do gleboznawczej klasyfikacji gruntów na terenie województwa łódzkiego lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby wraz z wymaganymi uprawnieniami, 5)wykaz wykonanych w ciągu minionych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech prac polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych i założenia ewidencji budynków i lokali podobnej do przedmiotu zamówienia i zbliżonej do jego wartości, zawierający dane: przedmiot, wartość, data wykonania odbiorca wraz z potwierdzeniem wykonania co najmniej 3 usług z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ, 6) licencja oprogramowania EWMAPA i EWOPIS dla Windows, 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty należy przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach