Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla powiatu Tomaszów Mazowiecki dla następujących obiektów: Obiekt 1 - obręby Emilianów, Lubochenek i Lubochnia Górki. W obiekcie znajduje się 1066 działek i 482 budynki. Obiekt 2 - obręby Lubochnia i Lubochnia Dworska. W obiekcie znajduje się 1727 działek i 730 budynków.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7242127 , fax. 044 7242727
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Antoniego 26 26
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7242127, fax. 044 7242727
    REGON: 59065332800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla powiatu Tomaszów Mazowiecki dla następujących obiektów: Obiekt 1 - obręby Emilianów, Lubochenek i Lubochnia Górki. W obiekcie znajduje się 1066 działek i 482 budynki. Obiekt 2 - obręby Lubochnia i Lubochnia Dworska. W obiekcie znajduje się 1727 działek i 730 budynków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla Powiatu Tomaszów Mazowiecki dla 2 zadań. Zadanie nr 1: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków zgodnie z projektem dla obrębów: Emilianów, Lubochenek i Lubochnia Górki. W obiekcie znajduje się 1066 działek i 482 budynki. Zadanie nr 2: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków zgodnie z projektem dla obrębów: Lubochnia i Lubochnia Dworska. W obiekcie znajduje się 1727 działek i 730 budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1) dysponują osobą,osobami posiadającą,posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia. zgodnie z rozdziałem VI pkt. 2, ppkt 1. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1 , to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach