Przetargi.pl
Utrzymanie techniczne nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V w Tychach w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie techniczne nieruchomości administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V w Tychach w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest techniczne utrzymanie nieruchomości w zakresie: - wykonywania remontów branży instalacyjnej: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i elektrycznej oraz branży i ogólnobudowlanej - wykonywania robót konserwacyjnych wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego w nieruchomościach szczegółowo określonych w załączniku Nr 1 do Umowy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje MZBM w Tychach poprzez swoją jednostkę organizacyjną, zwaną dalej ROM- em, a to : ROM Nr V z siedzibą w Tychach, przy ul. Budowlanych 41, nr tel. 227-75- 34 Zakres robót obejmuje m.in.: I. BRANŻA INSTALACYJNA 1. Wewnętrzna instalacja wodociągowa: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji wodociągowej zapewniając stały dopływ wody poprzez m.in: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od wodomierza głównego w budynku do odbiornika; 2/ plombowanie wodomierzy w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku; 3/ dokonywanie dwa razy w roku odczytów wodomierzy we wszystkich lokalach (mieszkalnych i użytkowych) z odnotowaniem wskazań zużycia wody; 4/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu przyjęcia zgłoszenia; 5/ kontrola stanu plomb wodomierzy głównych i indywidualnych w lokalach mieszkalnych, użytkowych i pomieszczeniach wspólnego użytku; 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez zamknięcie zaworu wodociągowego, celem uniknięcia nadmiernych szkód w nieruchomości oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących; 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp. ; 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 2. Wewnętrzna instalacja kanalizacyjna: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez m.in: 1/ dokonywanie napraw awaryjnych przecieków na instalacji licząc od pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej do odbiornika; 2/ usuwanie niedrożności instalacji poziomej do pierwszej studni rewizyjnej na sieci głównej: - usuwanie niedrożności przykanalików - usuwanie niedrożności pionów, poziomów z wyjątkiem syfonów i kratek ściekowych w lokalach mieszkalnych i użytkowych (nie dotyczy wolnostanów) - czyszczenie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnego użytku - czyszczenie rury deszczowej z osadnikiem i syfonem - czyszczenie i udrażnianie czyszczaka żeliwnego ulicznego kanalizacyjnego 3/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 4/ usunięcie zanieczyszczeń powstałych w wyniku awarii kanalizacyjnej (w pomieszczeniach wspólnego użytku); 5/ udrożnienie rur zsypowych w komorach zsypowych; 6/ skuteczne zabezpieczenie awarii, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina oraz powiadomienie ROM-u (najpóźniej do godziny 900 rano dnia następnego) o zaistniałej awarii, celem jej usunięcia w ramach napraw bieżących; 7/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 8/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 9/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym. 3. Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji c.o. wraz z urządzeniami poprzez, m.in.: 1/ usunięcie przecieków na instalacji; 2/ likwidację zapowietrzeń instalacji w okresie sezonu grzewczego; 3/ regulację instalacji z wymianą pojedynczych kryz; 4/ czyszczenie grzejników; 5/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń przed rozpoczęciem sezonu grzewczego; 6/ przeprowadzenie przeglądów instalacji c.o. i urządzeń po zakończeniu sezonu grzewczego wraz z zawieszeniem czynnika grzewczego; 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci 10/ dokonywanie przeglądów szczelności, naprawa zaworów występujących w węźle (zawory bezpieczeństwa, czerpalne, spustowe, zaporowe); 11/ wymiana uszczelek w połączeniach kołnierzowych i zaworach z gwintem; 12/ okresowe kontrolowanie wskazań przyrządów pomiarowych (manometry, termometry, liczniki poboru ciepła i urządzenia kontrolno-pomiarowe) 13/ w trakcie sezonu grzewczego w przypadku wyłączenia budynku /lokalu na czas ponad 48 godzin spowodowanego awarią, z wynagrodzenia Zleceniobiorcy potrącona będzie kwota wyliczona wg wzoru określonego w SIWZ ; 14/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 4. Wewnętrzna instalacja gazowa: Utrzymanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej instalacji gazowej w budynku od zaworu głównego poprzez, m.in.: 1/ likwidację przecieku gazu na instalacji do zaworu odcinającego przed urządzeniem gazowym w lokalu; 2/ przeprowadzanie prób szczelności po każdej naprawie; 3/ przeprowadzenie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego sprawności instalacji gazowej i urządzeń, wraz z przeprowadzaniem prób szczelności zakończonego spisaniem protokołu 4/ zgłaszanie Zamawiającemu o dokonanych samowolnych przeróbkach instalacji gazowej w lokalach; 5/ konserwację i naprawy szafek gazowych; 6/ likwidację nieprawidłowości podłączeń gazowych (na wąż); 7/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 8/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, miejsce awarii, datę jej usunięcia, itp.; 9/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 10/ roboty wykraczające poza w/w zakres należy realizować wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczać kosztorysem powykonawczym; 5. Wewnętrzna instalacja elektryczna: Utrzymanie w pełnej sprawności wewnętrznej instalacji elektrycznej poprzez m.in.: 1/ usuwanie awarii braku dopływu prądu do mieszkań, lokali użytkowych, pomieszczeń wspólnego użytku (klatek schodowych, piwnic, strychów, pralni); 2/ usuwanie przerw w dopływie prądu (np. upalone przewody) - do 10m; 3/ naprawę połączeń zatablicowych; 4/ wymianę bezpieczników i gniazd bezpiecznikowych w tablicach administracyjnych danego budynku; 5/ wymianę listew rozgałęźnych w pomieszczeniach wspólnego użytku; 6/ wymianę lub uzupełnienie żarówek zwykłych i świetlówek w lampach klatek schodowych, przed klatkami schodowymi, w piwnicach oraz lampkach orientacyjnych w pomieszczeniach wspólnego użytku; 7/ przeprowadzenie jeden raz w roku przeglądu stanu technicznego sprawności instalacji elektrycznych zakończonego spisaniem protokołu; 8/ wykonanie badań ochronnych i pomiarów instalacji elektrycznej (tylko w lokalach mieszkalnych i usługowych wyszczególnionych w załączniku Nr 2a); 9/ kontrola stanu plomb na urządzeniach kontrolno-pomiarowych w nieruchomościach (liczniki administracyjne); 10/ reagowanie na zgłoszenie awarii do 15 min. od momentu jego przyjęcia i skuteczne zabezpieczenie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia; 11/ informacja o zgłoszonej awarii winna zostać odnotowana w prowadzonym przez Wykonawcę (dyspozytora pogotowia technicznego) rejestrze zgłoszeń, zawierającym m.in. datę przyjęcia zgłoszenia, datę usunięcia, miejsce awarii itp. 12/ w przypadku stwierdzenia awarii nie leżącej po stronie Zamawiającego należy niezwłocznie zawiadomić właściciela sieci; 13/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym; 6. Branża budowlana: 1/ roboty ślusarskie m.in.: a/ naprawa zamków, skobli i wkładek patentowych drzwi wejściowych (klatki schodowe, piwnice, strychy) ; b/ naprawa i regulacja samozamykaczy; c/ otwieranie i zabezpieczanie lokalu podczas komisyjnego otwarcia lokalu oraz zdarzeń losowych; d/ zabezpieczenie otworów kratek wycieraczkowych, naświetli, balustrad, pochwytów, itp. w przypadku kradzieży, dewastacji i innych zdarzeń losowych; 2/ roboty stolarsko - szklarskie m.in.: a/ zabezpieczenie w pomieszczeniach wspólnego użytku stolarki okiennej i drzwiowej, wyłazów dachowych w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych; 3/ roboty dekarskie m.in.: a/ awaryjne uszczelnienie połaci dachowych i obróbek blacharskich; b/ awaryjne miejscowe usuwanie śniegu, nawisów oraz zbijanie sopli z połaci dachowych; c/ miejscowe czyszczenie koszy zlewowych i rynien; 4/ roboty murarsko - tynkarskie m.in.: a/ skucie głuchych i spękanych tynków stwarzających zagrożenie dla życia i zdrowia; 5/ roboty wykraczające poza w/w zakres będą realizowane wyłącznie na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane kosztorysem powykonawczym, a w szczególności: a/ awaryjna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, tynków w lokalach w najmie b/ roboty murarsko-tynkarskie, malarskie i stolarskie; c/ roboty ślusarskie, dekarsko-blacharskie i izolacyjne; d/ drobne naprawy elementów małej architektury; e/ drobne roboty brukarskie; f/ inne roboty nie przewidziane w punktach a-e ; 6/ Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia drobnych remontów w lokalach właścicieli; Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do Umowy celem zapoznania się z ich stanem technicznym Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w w/w zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 29 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; b) uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych; c) uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; d) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru ( D) w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; e) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; f) kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej; g) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru nad eksploatacją w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; h) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod - kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły równolegle przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej każdej z tych robót nie mniejszej niż 65 000 m2 i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 524 000,00 zł (brutto) l u b - co najmniej jedną robotę w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 130 000 m2 i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 1 048 000,00 zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału oraz dołączonych do oferty nw. dokumentów według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷ 4) ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy -Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy-Pzp.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone dla każdego z nich). 1.2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy- Pzp.): 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać: - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod - kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowane w sposób ciągły równolegle przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej każdej z tych robót nie mniejszej niż 65 000 m2 i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 524 000,00 zł (brutto) l u b - co najmniej jedną robotę w zakresie wykonywania remontów branży instalacyjnej (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) i ogólnobudowlanej oraz bieżącej konserwacji instalacji (wod-kan, c.o., gaz , elektrycznej) wraz z całodobowym świadczeniem czynności pogotowia technicznego, realizowaną w sposób ciągły przez okres co najmniej 1 roku , w nieruchomościach mieszkalnych o powierzchni użytkowej ogółem nie mniejszej niż 130 000 m2 i wartości ogółem każdej z tych robót nie mniejszej niż 1 048 000 zł (brutto) 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej jedną osobą posiadającą: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej ; b) uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych; c) uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych; d) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru ( D) w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; e) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; f) kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej; g) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru nad eksploatacją w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; h) kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji zawodowych do wykazu osób należy załączyć: - uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów; - uprawnienia budowlane branży instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów; - uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów; - dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru ( D) w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów dla urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania prac kontrolno - pomiarowych z pomiarami ochrony przeciwporażeniowej i instalacji odgromowej; - dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru nad eksploatacją w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; - dokument potwierdzający kwalifikacje uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji gazowych; Wykonawca, który wskaże w wykazie osoby, którymi b ę d z i e dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 1.3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22. ust.1 pkt. 3) ustawy -Pzp.) a) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN , Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1. lit. a) i b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.1. lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny kosztorysowej R - g brutto (R x Kp. x Zysk)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach