Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Szymanowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3706100 w. 186 , fax. 034 3243130
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
    ul. Szymanowskiego 15 15
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3706100 w. 186, fax. 034 3243130
    REGON: 15152765800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wspomagających dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I przetargu zakup i dostawa drukarek, sprzętu oraz akcesoriów komputerowych 1. Monitory LCD 3 szt. 2. Drukarki i urządzenie wielofunkcyjne drukarka laserowa kolorowa 3 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 9 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1 szt. drukarka laserowa kolorowa A3 1 szt. 3. Notebooki 2 szt. 4. Replikatory portów do notebooków8 szt. 5. Zewnętrzne przenośne dyski twarde4 kpl 6. Switche 5szt. 7. Czytniki kart chipowych (Smart Cards)50 szt. 8. Pamięć przenośna Pendrive 4 szt. 9. Akcesoria komputerowe 1 Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z dwoma zamkami typu T-Bar, z których jeden przesuwa się wzdłuż linki. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 2,2m 5 szt. 2 Linki zabezpieczające do notebooków ze stali galwanizowanej z zamkiem szyfrowym o ilości kombinacji min 10 000. Zamki zgodne ze slotem Kensington Security Slot, długość linki minimum 1,8m 5 szt. 3 Mysz A4Tech XL-750F lub równoważna mysz laserowa przewodowa posiadająca co najmniej parametry: Typ złącza: USB; Liczba przycisków: min. 7 z mikrostykami o wytrzymałości nie mniej niż 8mln kliknięć; Pokrętło: min. 1; Rozdzielczości pracy min. 2500 dpi z możliwością zmiany trybu pracy na niższy bez instalowania dodatkowego oprogramowania; Dla prawo- i leworęcznych; Liczba ślizgaczy nie mniej niż 6. System operacyjny: Windows 98/ME/2000/XP; długość przewodu min. 180 cm; kolor czarny 25szt. 4 Podkładki pod myszy spód wykonany z materiału antypoślizgowego, wierzch w jednobarwnym kolorze wykonany z polipropylenu (PP), przystosowana do myszek optycznych i laserowych, Wymiary: nie większe niż 220 x 180 mm. 175 szt. 5 Kabel przejściówki ze złącza MOLEX do zasilania dysków SATA 30 szt. 6 Płyty DVD-R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD-R 10 szt. 7 Płyty DVD+R Verbatim w opakowaniu slim lub inne równoważne płyty DVD+R 20.szt. 8 Dyskietki (opakowania 10 szt.) 20 op. 9 Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 1,5m. 10 szt. 10 Listwy antyprzepięciowe ilość gniazd min. 5 długość kabla 3m. 5 szt. 11 Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0 Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty 10 szt. 12 Kabel do podłączenia np. drukarki lub skanera; Standard USB 1.0/1.1/2.0 Końcówki USB - typ A oraz USB - typ B; Długość 5 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty 5 szt. 13 Przedłużacz USB do podłączenia np. pendrive na biurku; Standard USB 1.0/1.1/2.0 Końcówki USB - typ A męskie oraz USB - typ A żeńskie; Długość 1,8 m; Przepustowość 480 Mbps; Certyfikowany z USB 2.0, kolor przezroczysty 20 szt. 14 Koncentrator USB z zasilaczem o parametrach: Kształt okrągły - 6 gniazda USB wyjściowych rozmieszczone na obwodzie. Łącznie wyposażony w 7 portów USB, w tym jeden port USB mini. Obsługa maksymalnie 7 zewnętrznych urządzeń ze standardem USB 2.0. Wyposażony w diodę sygnalizującą podłączenie urządzenia. HUB nie może wymagać żadnych sterowników. 10 szt. 15 Ściereczki czyszczące z mikrofibry do LCD i laptopów nie pozostawiające smug i zanieczyszczeń, nadające się do prania i ponownego użycia o wymiarach nie mniejszych niż 180 x 150 mm 400 szt. 16 Sprężone powietrze pojemność opakowania 400ml 200 szt. 17 Pianka do plastiku antystatyczna i bakteriobójcza pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury; pojemność opakowania 400ml 200 szt. 18 Pianka do matryc LCD TFT antystatyczna, bakteriobójcza pianka z aktywnymi cząsteczkami środków powierzchniowo - czynnych usuwająca wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia z wyświetlaczy ciekłokrystalicznych TFT w laptopach, palmtopach, monitorach LCD; pojemność opakowania 100ml 250 szt. 19 Komplet materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych kolorowych wymienionych w pkt 2.1 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach). 16 szt. 20 Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych wymienionych w pkt 2.2 - oryginalny producenta urządzenia lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru monochromatycznego 7000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normie). 20 szt. 21 Komplet materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego wymienionego w pkt 2.3 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla toneru czarnego 3500 stron oraz o wydajności dla tonerów kolorowych 2800 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach). 2 kpl. 22 Komplet tonerów do drukarki laserowej kolorowej A3 wymienionej w pkt 2.4 - oryginalny producenta drukarki lub zamiennik w pełni kompatybilny z ww. urządzeniem o wydajności dla tonera 8000 stron - zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (wymagane potwierdzenie kompatybilności oraz wydajności oświadczeniem dostawcy oraz wymagana kopia raportu z testu zawartego w ww. normach). 2 kpl. Część II przetargu Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 sztuk wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących A3 obejmuje: a) dostarczenie elementów urządzenia wielofunkcyjnego, łącznie z rozładunkiem urządzeń i materiałów oraz transportem na miejsce instalacji. -dostawa 4 szt. urządzeń do budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Szymanowskiego 15 w Częstochowie -dostawa 1 szt. urządzenia do budynku Gminnego Centrum Pracy przy ul. Rzecznej 29 w Koniecpolu b) montażu urządzenia we wskazanym miejscu, c) uruchomienie urządzenia, - konfiguracji urządzeń wchodzących w skład systemu, - wykonania testów działania urządzenia, - przeszkolenia 2 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi na każde zainstalowane urządzenie Specyfikacja techniczna Technologia druku laserowa, toner jednoskładnikowy Szybkość kopiowania/drukowania 30 kopii/min. format A4, 20 kopii/min. format A3 Rozdzielczość kopiowania/drukowania 600x600dpi / 1200dpi Zoom 25 - 400% Rozmiar oryginału do A3 Rozmiar kopii A6R - A3 Pamięć 512MB + dysk HDD 40GB drukarki Podawanie papieru standard: dwie uniwersalne kasety - po 500 ark., podajnik ręczny 200 ark., Dupleks automatyczny Wydajność miesięczna 100 000 kopii A4 Drukarka sieciowa z portem komunikacyjnym Ethernet 10/100 Base-T (RJ-45) Protokół sieciowy TCP/IP Dodatkowe porty komunikacyjne USB 2.0, dwukierunkowy port równoległy (IEEE 1284) Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów Oryginalny stolik / szafka metalowa w komplecie Dwustronny kolorowy skaner sieciowy Format wyjściowy skanowanych dokumentów: PDF, TIFF Składowanie dokumentów skanowanych FTP, SMB, poczta elektroniczna Zainstalowany finiszer dokumentów na co najmniej 3000 kartek A4 możliwość zszywania w 3 pozycjach Mailbox posiadający co najmniej 7 tac o pojemności nie mniej niż 100 kartek A4 każda. Zainstalowany separator zadań co najmniej 100 kartkowy Wyświetlacz LCD Dotykowy W zestawie do każdego urządzenia toner startowy + 2 szt. tonera zapasowego (o wydajności min. 34 000 stron przy 5% zaciemnieniu - dotyczy tonera zapasowego) Fabrycznie zainstalowany bęben Min. 300 000 kopii A4 Pobór energii elektrycznej do 1100W Oprogramowanie: sterowniki drukarki dla systemu MS Windows Server 2000/2003 PL, MS Windows XP Pro PL, MS Windows Vista Biznes PL wraz z nośnikiem Oprogramowanie: skanera sieciowego wraz z nośnikiem Gwarancja 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium. 2. Wadium ustala się w wysokości: a) 3 000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) w przypadku części I zamówienia, b) 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w przypadku części II zamówienia. 1. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu przelewem na rachunek Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie: nr rachunku 97 1050 1142 1000 0023 4120 5496 z dopiskiem: przetarg nieograniczony na sprzęt komputerowy - część (należy wpisać numer części). 4. Zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający dokona niezwłocznie jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentów określonych w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnianie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez wykonawcę do oferty. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta cenowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o parametrach technicznych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Aktualny wypis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zawierające informację o osobach upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 6. Oryginalne pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w opłatach składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego(data wystawienia zaświadczenia nie może być wcześniejsza niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 9. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). 10. Informację o nazwie banku i numerze konta wykonawcy. 11. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1, i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Na mocy art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty określone w ust.4, ust.6, ust.7, ust.8, ust.10 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne 13. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone do oferty wraz z tłumaczeniami w języku polskim dokonanymi przez tłumaczy przysięgłych Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem (każda ze stron) przez osobę -y upoważnioną -e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (opatrzone datą i imienną pieczątką lub czytelnym podpisem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach