Przetargi.pl
Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Tusz do drukarki laserowej HP Laser Jet 1020 - 1 sztuka. 2) Tusz do drukarki laserowej Lexmark X340 - 1 sztuka. 3) Tusz do drukarki laserowej Samsung ML-257 1 N - 1 sztuka. 4) Tusz do drukarki laserowej HP Laser Jet 4600 N - 1 sztuka. 5) Tusz do drukarki atramentowej HP 7500 A czarny - 1 sztuka. 6) Tusz do drukarki atramentowej HP 7500 A kolorowy - 1 sztuka 7) Papier kserograficzny formatu A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 (+/- 2), białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 31 ryz. 8) Klawiatura komputerowa przewodowa z układem QWERTY oraz wydzieloną klawiaturą numeryczną i wejściem USB - 16 sztuk. 9) Myszka komputerowa przewodowa, optyczna z kablem o długości minimum 1 m oraz wejściem USB - 16 sztuk. 10) Pendrive 8 GB - 16 sztuk. 11) Tło fotograficzne - 1 zestaw. Zestaw powinien zawierać co najmniej: 2 statywy boczne, poprzeczkę do zawieszania tła, białe tło o wymiarach: szerokość minimum 2 m, długość minimum 5 m. 12) Blenda fotograficzna dwustronna koloru złotego i srebrnego o wymiarach minimum 100 x 150 cm - 1 sztuka. 13) Sztaluga malarska o wysokości minimum 170 cm, wysokości podobrazia minimum 110 cm, posiadająca regulację pułki podtrzymującej podobrazie i górne mocowania - 14 sztuk. 14) Statyw fotograficzny o wysokości w zakresie 150-160 cm, udźwig minimum 5 kg, z typem głowicy 3D - 1 sztuka. 15) Kompletny pakiet oprogramowania do animacji filmowej - licencja edukacyjna na nośniku elektronicznym na 4 stanowiska. Program powinien umożliwiać co najmniej wykorzystywanie w aplikacjach formatów MP3 i FLV. pakiet oprogramowania powinien również obsługiwać co najmniej systemy 64 bitowe. program powinien służyć do tworzenia animacji filmowych, multimedialnych oraz współpracować w komplecie animacji. 16) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Prowadzenia działalności gospodarczej autor: Teresa Gorzelany - 2 sztuki. 17) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista zakresu Planowania, analizy ekonomicznej i sprawozdawczości, autor: Damian Dębski - 2 sztuki. 18) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Funkcjonowanie przedsiębiorstwa część I, autor: Joanna Ablewicz - 2 sztuki. 19) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Funkcjonowania przedsiębiorstwa część II, autor: Joanna Ablewicz - 2 sztuki. 20) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Kadry i płace, autor: Damian Dębski - 2 sztuki. 21) podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Pracowni ekonomiczno-informatycznej, autor: Teresa Gorzelany - 2 sztuki. 22) Podręcznik dla zawodu technik ekonomista z zakresu Marketingu w działalności gospodarczej, autor: Halina Szulce - 2 sztuki. 23) Podręcznik dla zawodu technik handlowiec z zakresu Sprzedaży towarów część 2, autor: Monika Knop - 2 sztuki. 24) Podręcznik dla zawodu technik handlowiec z zakresu Sprzedaży towarów część 3, autor Jadwiga Jóźwiak - 2 sztuki. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach, ul. Sobieskiego 5. 4. Wyżej wymienione materiały dydaktyczne winny posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Centrum Edukacji Ekonomiczno Handlowej - Technikum nr 9 w Tarnowskich Górach, ul. Sobieskiego 5. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem podręczników, papieru i tuszy do drukarek wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Okres gwarancji na tusze do drukarek wymienione w ust. 2, pkt 1-6 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17.Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach