Przetargi.pl
Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 7 w Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 7 w Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 7 w Zespole Szkół Artystyczno - Projektowych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Program do impozycji umożliwiający co najmniej: impozycję akcydensów, impozycję książek i zeszytów, schematy dla druku cyfrowego - licencja edukacyjna pozwalająca na pracę na minimum 11 stanowiskach. 2) Kolorowy skaner płaski A4 - 4 sztuki. Skaner powinien co najmniej charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: element światłoczuły: CIS, optyczna rozdzielczość skanowania minimum 1200 x 2400 dpi, obszar skanowania maksymalnie 216 mm x 297 mm. 3) Gilotyna biurowa A3 z automatycznym systemem docisku papieru, ruchomym ogranicznikiem papieru oraz długością cięcia maksymalnie 420 mm - 2 sztuki. 4) Laminator biurowy A3 z możliwością laminowania na zimno i na gorąco - 1 sztuka. 5) Drukarka laserowa A4 posiadająca port USB 2.0 oraz charakteryzująca się rozdzielczością druku: maksymalnie 2400x600 dpi/minimalnie 600x600 dpi - 1 sztuka. 6) Kolorowa drukarka atramentowa posiadająca port USB 2.0 oraz charakteryzująca się rozdzielczością druku w kolorze: maksymalnie 5760x1440 dpi/minimalnie 4800x1200dpi - 2 sztuki. 7) Media do plotera 24 - papier fotograficzny, satyna, szerokość rolki 610 mm (+/-2 mm), gramatura w zakresie 200 - 260 g/m2, długość rolki minimum 30 mb- 2 sztuki. 8) Media do plotera 24 - papier powlekany samoprzylepny, matowy, gramatura w zakresie 100 - 160g/m2, szerokość rolki minimum 610 mm, długość rolki minimum 30 mb - 2 sztuki. 9) Media do plotera 24 - folia samoprzylepna PCV Vinyl, biała, matowa, wodoodporna, grubość minimum 260 mikrometra, szerokość rolki minimum 610 mm, długość rolki minimum 30 mb - 1 sztuka. 10) Tusz do plotera HP Officejet 7000 - kolor czarny - 2 sztuki. 11) Tusz do plotera HP Officejet 7000 - kolor niebieski - 2 sztuki. 12) Tusz do plotera HP Officejet 7000 - kolor czerwony - 2 sztuki. 13) Tusz do plotera HP Officejet 7000 - kolor żółty - 2 sztuki. 14) Tusz do drukarki HP Designjet 110 plus - kolor czarny - 2 sztuki. 15) Tusz do drukarki HP Designjet 110 plus - kolor niebieski - 2 sztuki. 16) Tusz do drukarki HP Designjet 110 plus - kolor czerwony - 2 sztuki. 17) Tusz do drukarki HP Designjet 110 plus - kolor żółty - 2 sztuki. 18) System operacyjny (32/64 bit) w pełnej wersji, pochodzący z legalnego źródła, posiadający polską wersje językową, nośnik instalacyjny oraz wsparcie w języku polskim - umożliwiający logowanie do domeny i instalację na dowolnym stanowisku komputerowym w szkole a także możliwość instalacji następujących programów komputerowych: Artlantis 5, ArchiCad 17 - 5 sztuk z możliwością instalacji w szkole. 19) Lupa drukarska, składana, powiększenie minimum 12x, obudowa metalowa lub z tworzywa sztucznego - 5 sztuk. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Technikum nr 7 w Zespole Szkół Artystyczno-Projektowych w Tarnowskich Górach ul. Legionów 35. 4. Wyżej wymienione materiały dydaktyczne winny posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Technikum nr 7 w Zespole Szkół Artystyczno-Projektowych w Tarnowskich Górach ul. Legionów 35. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem mediów do plotera 24 oraz tuszy do plotera i drukarki wymienionych w ust. 2, pkt 10-17 wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Okres gwarancji na tusze do plotera 24 i drukarki wymienione w ust. 2, pkt 10-17 wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 14. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 15. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 16. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 17. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach