Przetargi.pl
Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi

Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-253 Czeladź, ul. Spacerowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 265 35 03 , fax. 0-32 265 35 03
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7
    ul. Spacerowa 2 2
    41-253 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 0-32 265 35 03, fax. 0-32 265 35 03
    REGON: 00072709600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielona szkoła dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 7 w Czeladzi do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem . 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.Przewidywalna liczba uczniów 74, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych) Liczba uczestników może ulec zmianie - na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń przez rodziców. a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry , tj. kierownika plus jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ), w tym 13 noclegów . 2.2.Podstawienie w obie strony , zgodnie z ustalonym harmonogramem , czystego , sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy / klimatyzacja, WC - sprawne , sprzęt DVD, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji . c) w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3.Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) obiekt oddalony maksymalnie do 1000 m od morza ; b) budynek wolnostojący, całoroczny, ogrzewany przez system centralnego ogrzewania, ogrodzony; c) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio ( max.5 -osobowe ) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe - nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik , krzesełka ; d) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; e) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiednich piętrach; f) wychowawcy zakwaterowani w oddzielnych pokojach; g) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu ); h) wyżywienie 4 X dziennie (śniadanie , obiad , podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe , zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązującego prawa .Posiłki mają być urozmaicone , syte , odpowiadające normom zarówno pod względem ilości , jakości jak i wartości odżywczych; i) turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem plus suchy prowiant na drogę powrotną ; j) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; k) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem . l) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. m) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży . n) opieka rezydenta z ramienia biura 2.4.Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów ( min.2 obiekty w trakcie każdej z nich ) . b) ogniska z pieczeniem kiełbasek . 2.5.Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno-sportowego: a) co najmniej jedna świetlica , sala ( pomieszczenie odrębne niż jadalnia ) z możliwością zorganizowania dyskotek , konkursów . b) zapewnienia jednego pomieszczenia ( sali ) wyposażonej w tablicę , stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych , mieszczącego około 30 uczniów . c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD d) zorganizowania co najmniej czterech dyskotek w turnusie . e) obiekt powinien posiadać boisko sportowe , plac zabaw a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka . f) zapewnienie drobnych nagród i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6.Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie ośrodka ( w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka ); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego , polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodnia lub szpital ) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewnia zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe . 2.7.Pozostałe warunki zamówienia: a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży , jak i pobytu , w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie ; b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie ; c) Zamawiający wymaga , aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; d) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach