Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego ogłasza przetarg
- Adres: 40-287 Katowice, ul. 1 Maja 50
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 032 257 74 99,2577108
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
ul. 1 Maja 50 50
40-287 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 032 257 74 99,2577108
REGON: 00000154800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zmaówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych oraz automatycznego podajnika dokumentów do kopiarki cyfrowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca musi - poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt.1. - załączyć do oferty wymagany poniżej dokument: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.ae.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kserokopiarek oraz ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa kopiarki cyfrowej dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2014-06-18 - Zakup 1 szt. cyfrowego urządzenia powielająco - drukująco - skanującego, 1 szt. drukarki laserowej oraz zasilacza awaryjnego UPS dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2013-04-24 - Dostawa cyfrowego urządzenia powielającego.
Dodano: 2013-04-09 - Dostawa dwóch kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2013-03-27 - Dostawa dwóch kserokopiarek (urządzeń wielofunkcyjnych) dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2013-02-20 - Dostawa urządzenia kopiująco-drukującego - dwie sztuki dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Biotechnologii Politechniki Częstochowskiej.
Dodano: 2012-10-30 - ZAKUP KSEROKOPIARKI ORAZ NISZCZAREK
Dodano: 2011-08-24 - dostawa używanych: kserokopiarek i interfejsów do kserokopiarek oraz serwis gwarancyjny na dostarczone kserokopiarki
Dodano: 2010-12-03