Przetargi.pl
usługi w zakresie ochrony osób i mienia

Jednostka Wojskowa Nr 4161 ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Walecznych 59
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 6478100 , fax. 0-74 647-82-33
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4161
    ul. Walecznych 59 59
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 6478100, fax. 0-74 647-82-33
    REGON: 89133386900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia realizowane w Kłodzku przy ul. Walecznych 59 obiekt JW. 4161 oraz obiekt Strzelnica Garnizonowa przy ul. Myśliwskiej użytkownik JW.4161 w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień na usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w kompleksach wojskowych, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz ich wartości, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4)zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Wypis winien obejmować informację o niekaralności wszystkich właścicieli firmy (wspólników) lub urzędujących członków władz wymienionych w akcie rejestracji firmy, 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (jeśli dotyczy); 7)Aktualną Koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 8)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł); 9)Wykaz pracowników, którzy będą realizować zamówienie (Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia- odpowiednio: poświadczenia bezpieczeństwa, licencje oraz pozwolenie na broń, (minimum 15 osób plus pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych); 10)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium doświadczenie decydować będzie największa ilość umów związanych z ochroną osób i mienia w kompleksach wojskowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach