Przetargi.pl
Wykonanie łącznie dwóch zadań: Zadanie Nr 1: Remont Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie; Zadanie Nr 2: Remont zasilania w wodę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie.

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie łącznie dwóch zadań: Zadanie Nr 1: Remont Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie; Zadanie Nr 2: Remont zasilania w wodę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie łącznie dwóch zadań: 1) Remont Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie; Zadanie Nr 2: Remont zasilania w wodę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie. Oferta Wykonawcy musi dotyczyć wykonania Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2. W ramach Zadania Nr 1 należy wykonać następujące roboty remontowe: - wewnątrz budynku Remont Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie: a) roboty rozbiórkowe - 2 193,57 m?; b) wymiana stolarki okiennej z PCW - 36 szt.; c) wymiana stolarki drzwiowej - 23 szt.; d) roboty tynkarskie i okładziny - 2 207,62 m?; e) wykonanie podłoży i posadzek - 231,40 m?; f) wykonanie robót malarskich - 2 220,75 m2; g) wymiana instalacji c.o.; h) wymiana instalacji wewnętrznej wod. - kan. ; i) wykonanie wentylacji kuchni i zaplecza kuchennego; j) przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej, w tym instalacji oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, gniazd wtykowych oraz instalacji ochronnej od porażeń; - na zewnątrz budynku Remont Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie (elewacja): a) wykonanie nowych tynków zewnętrznych cementowo- wapiennych - 850,56 m?; b) wykonanie tynków renowacyjnych zewnętrznych - 254,48 m?; c) wykonanie robót malarskich zewnętrznych - 1 105,10 m?. W ramach Zadania Nr 2 należy wykonać remont zasilania w wodę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie, w tym wykonanie następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe istniejącej studni betonowej i istniejącego przyłącza wodociągowego oraz demontaż istniejącego hydroforu i zbiornika na wodę; 2) wbudowanie nowych kręgów betonowych o średnicy 1 200 mm do głębokości 7m oraz włazu; 3) montaż stopni włazowych w studni; 4) zamontowanie pompy głębinowej o wydajności Q = do 1 m3/h, wysokość podnoszenia pompy Hp = 10 - 12 m sw, pobór mocy elektrycznej N = 1,5 kW; 5) wymiana istniejącego rurociągu do budynku na nową rurę PE o śr. 50 mm - 147 mb; 6) wymiana istniejącego zbiornika hydroforowego na nowy o poj. 300 dm3; 7) wymiana istniejącego hydroforu na nowy zestaw hydroforowy; 8) wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego nowej studni i nowego przyłącza wodociągowego; 9) dezynfekcja studni, płukanie instalacji wodociągowej ; 10) wykonanie ze skutkiem pozytywnym badań bakteriologicznych i chemicznych wody z nowej studni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Opis robót budowlanych wraz z rysunkami Rzuty i elewacje z zaznaczonymi częściami wspólnymi - Remont obiektu Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z przedmiarem robót; 2) Projekt kolorystyki elewacji Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie 3) Projekt budowlany branży elektrycznej modernizacji instalacji elektrycznej wewnętrznej w Wiejskim Domu Kultury w Starym Waliszowie wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót; 4) Projekt budowlany wymiany instalacji c.o. wraz z zapleczem kuchennym w budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót; 5) Projekt budowlany remontu zasilania w wodę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Starym Waliszowie wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł. Wadium wnosi się do dnia 30.06.2009 r. w formie zgodnej z Ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090 Decyduje data wpływu pieniędzy na rachunek bankowy gminy j.w., a nie data operacji przelewu bankowego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz wnosi się również do dnia 30.06.2009 r. Zamawiający dopuszcza wniesienie kopii dokumentu stanowiącego wadium do siedziby Urzędu Miasta i Gminy W Bystrzycy Kłodzkiej drogą faksową (nr faksu: 074 8111 588) do dnia 30.06.2009 r., zaś oryginał dokumentu należy załączyć do oferty przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: A. warunki formalno prawne. 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zm.). 3. Wykonawca winien złożyć Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 4. Wykonawca winien dokonać wpłaty wadium. B. Potencjał kadrowy i techniczny. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia. C. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. D. Wymagania dotyczące wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). 1. Zamawiający zażąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy lub innego dokumentu stwierdzającego i regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. 3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 4. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji przedmiotu umowy. E. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i załączniki: a. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; b. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ; c. wypełnione i podpisane upoważnienie do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ; d. parafowane przez Wykonawcę formularze projektu umowy z wykorzystaniem wzorów - wzory dokumentu stanowią Załącznik Nr 7 i 7A do SIWZ; e. (dotyczy konsorcjum/spółka cywilna) wypełniony i podpisany (jeżeli dotyczy) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ oraz wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 8A do SIWZ; f. dowód wpłaty wadium; g. wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe, sporządzone zgodnie z przedmiarami robót, osobno dla zadania Nr 1 i Zadania Nr 2. Kosztorys ofertowy dla Zadania Nr 1 musi zawierać tabelę elementów scalonych, zawierającą następujące elementy robót: - dla branży budowlanej: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Roboty murowe; 3) Tynki i okładziny; 4) Stolarka drzwiowa; 5) Stolarka okienna; 6) Podłoża i posadzki; 7) Ściany i okładziny z płyt G/K na rusztach metalowych; 8) Roboty malarskie; 9) Roboty instalacyjne; 10) Elewacja; 11) Osuszanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych; - dla branży instalacyjnej c.o.: 1) Przygotowanie terenu pod budowę; 2) Roboty murarskie; 3) Instalowanie centralnego ogrzewania; 4) Roboty instalacyjne, wodne i kanalizacyjne; 5) Instalowanie wentylacji; 6) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 7) roboty malarskie; - dla branży elektrycznej: 1) Montaż tablic rozdzielczych i wyłącznika przeciwpożarowego; 2) Wewnętrzne linie zasilające; 3) Instalacja elektryczna - parter; 4) instalacja elektryczna - piętro; 5) demontaż starej instalacji elektrycznej; 6) Pomiary ochronne; Oddzielny kosztorys ofertowy dla Zadania Nr 2 musi zawierać tabele elementów scalonych, zawierające następujące elementy robót: 1) Przygotowanie terenu pod budowę; 2) Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; 3) roboty instalacyjne hydrauliczne; 4) kładzenie i wykładanie podłóg; 5) roboty murarskie. Wymagany powyżej podział robót na elementy scalone jest zgodny z podziałem robót występującym w przedmiarach robót, które stanowią załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie należy przenosić pozycji kosztorysowych do innych elementów scalonych robót. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). b) upoważnienia osób podpisujących ofertę (jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby wymienione w pkt a.) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (upoważnienie musi być podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt a); 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy) - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; c) Oryginał zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia): a) wypełniony i podpisany wzór wykazu wykonanych robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi w załączniku tym wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, (przed dniem Opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych) minimum jedną robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością (min. 500 000,00 PLN brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, nazwy inwestora zadania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 1 szt. Minimalna kwota 500 000,00 PLN brutto musi dotyczyć jednej analogicznej roboty budowlanej, tzn. nie może stanowić kwoty zbiorczej kilku oddzielnych zadań inwestycyjnych. Przez robotę analogiczną uważać się będzie min. roboty budowlane, instalacyjne elektryczne, instalacyjne urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; b) wypełniony i podpisany Wykaz personelu - Kierownik budowy, z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; Do dokumentu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami wchodzącymi w skład niniejszego zamówienia: - dla robót budowlanych: uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kserokopia uprawnień); - dla robót instalacyjnych elektrycznych: uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kserokopia uprawnień); - dla robót instalacyjnych wod.- kan. i c.o.: uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kserokopia uprawnień); ponadto aktualne ubezpieczenie o.c. tej osoby, jeżeli powyższe nie wynika z zaświadczenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. c) wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ pt. Rodzaj prac, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak wskazania z góry w ofercie części zamówienia realizowanej przez Podwykonawców eliminuje możliwość ubiegania się Wykonawcy o taką zgodę przy zawarciu umowy. Do zwarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego. Ilość robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nie może przekroczyć 50 % robót stanowiących przedmiot zamówienia. 6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oferta taka winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, i informacje wymienione w punkcie 1b, 2a, 3a, 3b, 3c dla każdego z partnerów z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a, 3b, 3c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji lub upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat; lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. litera a. i c. oraz pkt 7.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. litera b. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 7.3. stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej przedmiotu zamówienia (brutto). Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach