Przetargi.pl
Usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie, Prokuraturze Rejonowej dla miasta Rzeszów oraz Prokuraturach Rejonowych w: Rzeszowie, Dębicy, Łańcucie, Ropczycach, Leżajsku, Strzyżowie

Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Plac Śreniawitów 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8756200 , fax. 017 8524010
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
    Plac Śreniawitów 3 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8756200, fax. 017 8524010
    REGON: 00000040200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie, Prokuraturze Rejonowej dla miasta Rzeszów oraz Prokuraturach Rejonowych w: Rzeszowie, Dębicy, Łańcucie, Ropczycach, Leżajsku, Strzyżowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznej w: 1.1Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Plac Śreniawitów 3, Rzeszów; 1.2 Prokuraturze Rejonowej dla miasta Rzeszów z siedzibą przy ul. Geodetów 1, Rzeszów; 1.3 Prokuraturze Rejonowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Lisa-Kuli 20,Rzeszów; 1.4 Prokuraturze Rejonowej w Dębicy z siedzibą przy ul. 3 Maja 2, Dębica; 1.5 Prokuraturze Rejonowej w Łańcucie z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 10, Łańcut; 1.6 Prokuraturze Rejonowej w Ropczycach z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 1, Ropczyce; 1.7 Prokuraturze Rejonowej w Leżajsku, z siedzibą przy ul. Mickiewicza 47, Leżajsk; 1.8 Prokuraturze Rejonowej w Strzyżowie z siedzibą przy ul. ul. 8 Marca 9, Strzyżów; oraz kompleksowego sprzątania powierzchni zewnętrznej wokół budynku: 1.9 Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie, przy ul. Hetmańskiej 45 d w Rzeszowie; 1.10 Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy ul. 3 Maja 2 w Dębicy; 1.11 Prokuratury Rejonowej w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 47 w Leżajsku; 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa o treści wynikającej z SIWZ oraz oferty Wykonawcy, zgodnie z załączonym wzorem umowy załącznik nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy z dn.29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: -zmiany harmonogramu. W sytuacjach szczególnych może nastąpić zmiana harmonogramu świadczenia usług sprzątania w poszczególnych jednostkach w trakcie obowiązywania umowy. -zmiany zakresu wykonywanych prac. Warunkiem takiej zmiany będzie rozpoczęcie prac budowlanych na terenie nieruchomości położonej przy ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie. Rozpoczęcie tych prac spowoduje, że sprzątanie powierzchni zewnętrznej na terenie w/w nieruchomości stanie się niecelowe. W takim przypadku zmieni się zakres umowy, a co z tym idzie, proporcjonalnie również wysokość wynagrodzenia tj. nieruchomości położonej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45 d. 4. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie objętym usługą sprzątania. 5. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP. 6. Zamawiający zapewni na czas wykonywania usługi dostęp do wody oraz energii elektrycznej oraz udostępni właściwe pomieszczenia dla potrzeb osób wykonujących usługę sprzątania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy; Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; .W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością i w terminie umownym (co zostało potwierdzone przez Zamawiających na rzecz których były wykonane - minimum 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( załącznik nr 6 do SIWZ). 2.Wykaz potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca , lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli z takich podmiotów Wykonawca będzie korzystać ) ( zał. nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest, aby polisa była zawarta na kwotę nie niższą jak 200.000,00 złotych Wykonawca, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oferta winna zawierać: 1. dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; Wymagane dokumenty i oświadczenia w odniesieniu do każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach