Przetargi.pl
Usługi projektowania architektonicznego

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 356 39 19 , fax. 71 357 90 97
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 356 39 19, fax. 71 357 90 97
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi projektowania architektonicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Zamówienia podzielono na 9 odrębnych przedmiotów zamówienia Przedmiot 1 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont kapitalny z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wydzieleniem pomieszczenia na łazienkę z wc i niewielkiego pomieszczenia na opal w miejscowości Redlice 6A/2 dz. nr 124/6 gmina Ścinawa wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 66,68 m2, kubatura 174,70m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu z adaptacją części pomieszczenia na łazienkę i pomieszczenie gospodarcze na opał, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Przedmiot 2 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont kapitalny lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania wraz z doprowadzeniem instalacji gazowej do lokalu w miejscowości Polkowice ul. Chocianowska 33/4, nr 88/38 obręb IV m. Polkowice gm. Polkowice wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 47,40 m2, kubatura 125,61 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w PGNiG warunków dostawy gazu i wpięcia do sieci gazowej oraz do dokonania niezbędnych uzgodnień, a także uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej, doprowadzenie instalacji gazowej do lokalu. Przedmiot 3 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego i budowę instalacji centralnego ogrzewania w miejscowości Lubin ul. Małomicka 17C/2 dz. nr 286/6 obręb Małomice wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 88,90 m2, kubatura 266,70 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 4 Wykonanie pisemnej oceny stanu technicznego ścian piwnic oraz dokumentacji projektowo - kosztowej sposobu ich zabezpieczenia przed dalszą destrukcją, w budynku mieszkalnym w miejscowości Ziemnice ul. Śródpolna 1 dz. nr 2/18 obręb Grzybiany, gmina Kunice powiat legnicki, wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego Powierzchnia użytkowa piwnic 287,04 m2, kubatura 640, m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). UWAGA: Budynek wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 5 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego i budowę instalacji co w miejscowości Tymowa ul. 95A/2 wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia użytkowa lokalu 54,52 m2, kubatura 138,48 m3. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Zakres prac: remont lokalu, wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej, wymiana stolarki otworowej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot 6 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont i przebudowę lokalu użytkowego na lokal mieszkalny z wydzieleniem łazienki i wc wraz z niezbędną infrastrukturą i przyłączami dla lokalu nr 1 w budynku nr 25 w miejscowości Nowice oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Orientacyjne powierzchnia użytkowa lokalu 50,60 m2 i kubatura 136,62 m3 Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, uchwały wspólnoty, i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. W załączeniu Zamawiający przedstawia kserokopię Zaświadczenia o samodzielności lokalu ze szkicem. Przedmiot 7 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektów budowlanych zespołu dworskiego w Idzikowie dz. Nr 803/15 oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, decyzji i uzgodnień. W załączeniu Zamawiający przedstawia pismo z dnia 14.04.2014r Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków W/N.5183.731.2014.KKr Przedmiot 8 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na projekt tymczasowego zabezpieczenia obiektu budowlanego harcówki w Henrykowie dz. Nr 291 gm. Ziebice oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, decyzji i uzgodnień. W załączeniu Zamawiający przedstawia pismo z dnia 23.04.2014r Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków W/N.5183.802.2014.ANC Przedmiot 9 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont z przebudową lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 4 (powstałego po podziale pustostanu nr 3 przy ul. Przysiółkowej 7 w miejscowości Mirosławice dz. Nr 184/2 gmina Sobótka wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Powierzchnia lokalu - 46,00 m2, kubatura - 119,60 m3. Zakres prac: remont kapitalny lokalu wraz z wydzieleniem łazienki z wc, wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej. Dokumentację projektowo - kosztorysową stanowić będzie: Projekt budowlany - 5 szt. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 3 szt. Przedmiar robót - 3 szt. Kosztorys inwestorski - 3 szt. Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu w wersji pisemnej oraz w formie elektronicznej (plik PDF i ATH). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień oraz uzyskania stosownych opinii, uchwał wspólnoty mieszkaniowej i prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP, będzie wykorzystana do opisu przedmiotu zamówienia w przetargach na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego Dz.U. nr 202 poz. 2072 z 2004r., zawierającej: 1) Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 do pozwolenia na budowę) 2) Kosztorys inwestorski 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA 3) Przedmiar robót 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.) 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U. nr 130 poz. 1389 z 2004 r. 2. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę - w przypadkach wymaganych ustawą Prawo Budowlane oraz wykonanie lub uzyskanie innych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem. 3. Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji pisemnej oraz elektronicznej na nośniku danych 4. Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. 2.1. Projektant obowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wiedzą, ze sztuką budowlaną oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, dla którego została sporządzona, przy uwzględnieniu pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz, że przedmiar robót został sporządzony na podstawie pomiarów z natury dokonywanych na obiekcie, którego dotyczy dokumentacja. 2.2. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm) tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. 2.3. Na etapie opracowania dokumentacji wymagane są robocze konsultacje z Zamawiającym. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 2.5. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców podczas wizji lokalnej prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę do pisemnego złożenia zapytania, złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.6. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.7. Wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji ponosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty. 2.8. Pozostałe warunki zostały określone w istotnych postanowieniach umownych, który stanowi integralną część dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach