Przetargi.pl
Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku WodnegoJURA w Łazach przy ul. Kościuszki 46a

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-450 Łazy, ul. Kościuszki 46A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 6709799
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łazach
    ul. Kościuszki 46A 46A
    42-450 Łazy, woj. śląskie, fax. 032 6709799
    REGON: 24079161300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkwodnyjura.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi porządkowo - czystościowe w pomieszczeniach Parku WodnegoJURA w Łazach przy ul. Kościuszki 46a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu krytej pływalni przy wykorzystaniu własnych środków do sprzątania(czyszczących, myjących i dezynfekcyjnych) niezbędnych do wykonania usługi. Zamawiający wymaga, aby środki używane do sprzątania posiadały wszelkie wymagane przepisami atesty, oraz nie zmieniały struktury wody basenowej. 1) Zakres czynności prac serwisu sprzątającego Powierzchnie: Poziom -1 - 89,70m2 Poziom 0 - hala basenowa 439,39m2 Poziom 0 - pozostałe 318,44m2 Poziom 1 - biura 102,41m2 Poziom 2 - 358,80m2 2) Sprzątanie posadzek terakotowych na basenie, w szatniach oraz pod natryskami, czyszczenie i odsysanie wody - wg potrzeb - stały dozór 3) Mycie płytek ceramicznych ściennych w części basenowej i pozostałych -2x w tygodniu 4) Sprzątanie natrysków -1x dziennie + stały dozór 5) Sprzątanie i czyszczenie holu, przebieralni, szatni, , zespołu saun -1x dziennie + stały dozór, czyszczenie elementów drewnianych i glazury w saunach, utrzymanie czystości powierzchni szklanych do wys.2,5 m, mycie ręczne i maszynowe podłóg 6) Sprzątanie pomieszczeń biurowych -5x w tygodniu, odkurzanie podłóg, usuwanie zabrudzeń z mebli, pranie wykładzin -na zlecenie 7) Mycie okien do wys.2,5 metra -raz na dwa miesiące, stały dozór nad czystością przeszkleń drzwi stref wejściowych, galerii i widowni 8) Sprzątanie widowni wg potrzeb, (dokładne mycie 2x w tygodniu) 9) Mycie okien wysokich powyżej 2,5m - na zlecenie (mycie wysokościowe) 10) Mycie ławek i leżaków -1x w tygodniu 11) Opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymiana worków, wynoszenie nieczystości do miejsc oznaczonych -1x dziennie lub wg potrzeb, stały dozór 12) Utrzymanie czystości węzłów sanitarnych, mycie glazury naściennej i terakoty podłogowej -2x w tygodniu, mycie wraz z dezynfekcją urządzeń sanitarnych, armatury, luster -7x w tygodniu + zastosowanie środków zapachowych, mycie szafek w przebieralniach -7x w tygodniu, ręczne i mechaniczne mycie podłóg -7x w tygodniu, stały dozór nad czystością wymienionych pomieszczeń 13) Nadzór nad stanem zużycia środków ogólnodostępnych, uzupełnianie na bieżąco dozowników w mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe 14) Sprzątanie pomieszczenia socjalnego techników 1x na tydzień, mycie schodów do piwnic i pomieszczenia wyłożonego wykładzina PCV- 2x na tydzień 15) Czynności dla niecek basenowych, mycie i dezynfekcja niecki basenu sportowego i relaksacyjnego -1x w roku, mycie i dezynfekcja brodzika dla dzieci -2x w miesiącu, mycie i dezynfekcja wanny jacuzzi -7x w tygodniu, mycie hamowni zjeżdżalni -1x w tygodniu, dezynfekcja wlotu i wylotu zjeżdżalni -1x w tygodniu, czyszczenie ścian niecek basenowych nad lustrem wody -2x w tygodniu, usuwanie wody i czyszczenie podestów zjeżdżalni -1x dziennie, mycie brodzików w szatni męskiej i damskiej -1x dziennie, mycie brodzika w szatni dla niepełnosprawnych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż -2x w tygodniu 16) Sprzątanie windy - wg potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach