Przetargi.pl
Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu oraz utrzymania systemów alarmowych w ciągłej sprawności technicznej w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku i podległych Placówkach Terenowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30148 93 , fax. 0-58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30148 93, fax. 0-58 301 48 94
    REGON: 01251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu oraz utrzymania systemów alarmowych w ciągłej sprawności technicznej w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku i podległych Placówkach Terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest świadczenie usług: 1)Ochrony fizycznej osób i mienia w Oddziale Regionalnym w Gdańsku i Placówkach Terenowych w Kartuzach, Słupsku i Sztumie, przy czym osoby realizujące usługę muszą być umundurowane i wyposażone w środki łączności bezprzewodowej. 2)Monitoringu w OR Gdańsk i Placówkach Terenowych w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Malborku, Słupsku, Starogardzie Gdańskim, Sztumie, Tczewie i Wejherowie. 3)Utrzymania systemów antywłamaniowych i sygnalizacji pożaru w ciągłej sprawności technicznej w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku oraz podległych placówkach terenowych w Człuchowie, Kartuzach, Kościerzynie, Kwidzynie, Słupsku, Sztumie, Tczewie i Wejherowie. 4)Utrzymania systemów antywłamaniowych w ciągłej sprawności technicznej w Placówkach Terenowych w Bytowie, Chojnicach, Malborku i Starogardzie Gdańskim, 5)Utrzymania systemu kamer przemysłowych i nagrywania obrazu w ciągłej sprawności technicznej w Oddziale Regionalnym w Gdańsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 19.10.2009 r. do godz.10:00. 1) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona jedną z następujących form wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 2) Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: NBP O/O Gdańsk 96 1010 1140 0155 9618 9320 0000 dot. zadania: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia. 3) W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem: WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja, nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 2.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium oraz wadium w formie innej niż pieniądz nie będzie zawierać zapisów wymienionych w ppkt 7 i 8 zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 3.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4.Na wniosek Wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, z zastrzeżeniem ppkt 7: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt 4 2) i 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P.z.p., tj.: 1)Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp tj. m.in. posiadają ważną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia - warunek ten potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt IX ppkt 1: 1), 2), 3), 4), 5), 6) lub ppkt 2 oraz 3. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)dysponują stacjami monitorowania alarmów - monitoring obejmujący swoim zasięgiem obszar co najmniej województwa pomorskiego. b)dysponują całodobowo grupami interwencyjnymi, na terenie działania miejscowości objętych zamówieniem, które podejmą czynne działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach. c)dysponują co najmniej dwoma licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego I stopnia i co najmniej trzema licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego II stopnia. W odniesieniu do osób organizujących i kierujących zespołami pracowników bezpośredniej ochrony, dysponują przynajmniej 2 pracownikami posiadającymi aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, którzy legitymują się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym (stażem na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony). d)wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6 do SIWZ), z zastrzeżeniem, że wartość jednej usługi nie może być mniejsza niż 500.000 zł rocznie brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przy czym należy rozumieć jest to świadczenie usług ochrony pomieszczeń w obiektach, które realizują zadania o charakterze: użyteczności publicznej, takich jak np.: urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe itp.- z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp. Warunki te potwierdzą dokumentami, o których mowa w pkt IX ppkt 1 8)-11). 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN - spełnienie tego warunku potwierdza dokumentami,o których mowa w pkt IX ppkt 1 7).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1-3 ustawy P.z.p. oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, określone przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 P.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. 8)Oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania obejmującą swym zasięgiem teren województwa pomorskiego z możliwością monitorowania sygnału alarmowego- załącznik nr 4 do SIWZ. 9)Oświadczenie o dysponowaniu całodobowo grupami interwencyjnymi -załącznik nr 5 do SIWZ. 10)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6 do SIWZ), Przy czym wartość usługi nie może być mniejsza niż 500.000 zł rocznie brutto, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji. 11)Wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie organizowania i kierowania zespołami pracowników oraz w zakresie zabezpieczenia technicznego wraz z podaniem posiadanego numeru licencji z zaznaczeniem osób posiadających licencję drugiego stopnia, którzy będą nadzorowali pracowników ochrony fizycznej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 ppkt 3, 4, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4)zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - P.z.p- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Ponadto na ofertę powinny składać się następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Parafowany przez Wykonawcę formularz umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym -załącznik nr 9 do SIWZ. 3)Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją techniczną-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4)Certyfikat ISO 9001:2000, AQAP lub równoważnego. 5)Oryginał lub kopię (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.. 6)Dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu). 5.Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez Wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione. 6.Dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 1)Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie imię i nazwisko lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2)W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, który złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania 8.W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt IX ppkt 1: 1), 2), 3) 4), 5), 6) lub ppkt 2 i 3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w zakresie prowadzonej działalności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach