Przetargi.pl
Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z pływalni ( basenu ), z wyłączeniem innych osób.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z pływalni ( basenu ), z wyłączeniem innych osób.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych polegających na korzystaniu przez grupy studentów i pracowników Uniwersytetu Gdańskiego z pływalni (basenu), z wyłączeniem innych osób. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: zakup usługi wynajmu basenów publicznych, które podlegają nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U z dnia 7 czerwca 1997 r., Nr 57 poz. 358),spełniających poniższe warunki: - basen przeznaczony do nauki i doskonalenia pływania; - basen o minimalnej ilości torów - 5; - basen o minimalnej długości torów - 25m; - obiekt posiadający odpowiednią ilość miejsc parkingowych; - na basenie może jednorazowo przebywać 30 osób, podzielonych na 2 grupy; - korzystanie z szatni, suszarek, natrysków i dostępnego wyposażenia; - stała obserwacja przez ratownika lustra wody oraz osób znajdujących się na terenie basenów w czasie wynajętych godzin basenowych, stały dozór ratownika w czasie trwania zajęć prowadzonych na basenie. 2. Zakup usługi wynajmu basenu do zajęć prowadzonych ze studentami na basenie, od dnia podpisania umowy do dnia 2009-05-28. Godziny udostępnienia basenu dla zorganizowanych grup studentów, od poniedziałku do piątku: - poniedziałek od 16:40 do 19:20; - wtorek od 16:00 do 18:00; - środa od 16:00 do 17:20 i od 18:40 do 20:00; - czwartek od 16:00 do 18:00. Z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych. Okresy w których nie będą odbywały się zajęcia: a) 24.12.2009 - 03.01.2010 b) 25.01.2010 - 14.02.2010 c) 02.04.2010 - 07.04.2010 3. Zakup usługi wynajmu basenu dla pracowników Zamawiającego przez okres 6- miesięcy, od 7 dnia po podpisaniu umowy. Zajęcia powinny odbywać się w cyklach (40 min.), trzy razy w tygodniu i nie mniej niż 12 cykli w miesiącu. Łączna ilość cykli 72. Dla niniejszej części przewiduje się godziny popołudniowe i wieczorne , w sobotę mogą być godziny poranne. Szczegółowy harmonogram godzin wynajmu basenu zostanie ustalony z wybranym wykonawcą i stanowić będzie załącznik do umowy, odpowiednio w każdej z części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 926100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków w postępowaniu oraz ustalenia osoby (osób) uprawnionej(nych) do ich reprezentowania, następujących niezbędnych oświadczeń i dokumentów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny (umożliwiający identyfikację osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 (do SIWZ),, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 2.3. Dysponują basenem publicznym z minimum 5 torami basenowymi na terenie Trójmiasta - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. 2.4. Dysponują minimum 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia ratownika poparte zaświadczeniem WOPR (kserokopia zaświadczenia) - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. 3 . Ofertę stanowią załączniki: 3.1. Załącznik nr 1 - oferta (do SIWZ), formularz ofertowy wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 3.2. Załącznik nr 2 (do SIWZ), kosztorys cenowy do oferty, z wyszczególnieniem zakresu poszczególnych usług, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant stosowną umową czy też pełnomocnictwem). 4. Dokumenty i oświadczenia 4.1. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)., Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 5. Pełnomocnictwo 5.1. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Okoliczności umożliwiające uzupełnianie oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1. Zamawiający wzywa Wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 26, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Dopuszcza się składanie jednej oferty przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie, b) przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako reprezentanta pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych. Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.§ 2 .1. Nie spełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach