Przetargi.pl
Usługa utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49.

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a i ul. Długiej 49.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a oraz ul. Długiej 49 95-100 Zgierz. 2. Usługa będzie świadczona w okresie od 1.07.2012 r. do 31.12.2012 r. 3. Zamawiający informuje, że Starostwo Powiatowe w Zgierzu rozmieszczone w dwóch siedzibach na ul. Długiej i ul. Sadowej 6A , 95-100 Zgierz pracuje w następujących godzinach: od 8:00 do 16:00 pn,śr, czw., od 8:00 do 17:00 wt. od 8:00 do 15 pt. 4. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawia zał. nr 6 do SIWZ. 5. Zakres istotnych postanowień umowy określa zał. nr 7 do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Usługa utrzymania czystości w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6a i ul. Długa 49 będzie świadczona z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy codziennie od poniedziałku do piątku: od 14:00 do 16:00 w pomieszczeniach o tzw. ograniczonym dostępie w obecności użytkownika pomieszczenia, ilość pomieszczeń w każdym budynku wskazana jest w tabeli nr 1 i nr 2 AB wytłuszczone, od 14 do 22 pozostałe pomieszczenia według tabeli nr 1 i 2AB, b) Zamawiający wymaga, że usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez min. 4 osoby po 2 w każdej siedzibie, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu; c) Wykonawca po podpisaniu umowy będzie zobowiązany, w ciągu czterech dni od dnia podpisania umowy przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie osoby, które zostaną zatrudnione przy wykonywaniu usługi będą posiadały przeszkolenie BHP i p. poż., 2) wykaz osób przewidzianych do wykonywania przedmiotu umowy, d) Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy nastąpi zmiana pracowników wyznaczonych do wykonania przedmiotu umowy Zamawiający wymaga zawiadomienia w formie pisemnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, e) W przypadku konieczności nagłej zmiany pracowników Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić o tym Zamawiającego telefonicznie, następnie na piśmie w terminie 2 dni od dnia telefonicznego zawiadomienia, f) W przypadku zmiany pracowników wyznaczonych do wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do złożenia aktualnego wykazu osób, g) W trakcie realizacji umowy Wykonawca jego pracownicy będą zobowiązani do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji związanych z działalnością Zamawiającego. h) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przed dniem rozpoczęcia wykonywania usługi oświadczeń podpisanych przez pracowników, w których zobowiązują się do zachowania poufności danych osobowych, do których mogą mieć dostęp w trakcie realizacji umowy; za naruszenia pracowników w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca; d) Zamawiający informuje, że umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. e) Zamawiający wymaga, że materiały i środki czystości wykorzystywane podczas realizacji umowy muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; f) W ramach niniejszej usługi na własny koszt Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych do podłóg, posadzek, wykładzin, glazury, luster, szyb, ekranów monitorów, mebli, plastików, armatury sanitarnej, mebli tapicerowanych, odkamieniania czajników, itp. oraz higieny papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki na śmieci, środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynu do mycia naczyń, gąbek do mycia naczyń; g) Wykonawca zapewni wszelkie narzędzia, urządzenia i materiały eksploatacyjne do nich oraz środki niezbędne dla prawidłowego wykonywania usługi; h) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, p. poż. i przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Siedziba Starostwa Powiatowego w Zgierzu mieści się w dwóch lokalizacjach: 1) ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz - powierzchnia 2392,20 m2 rozlokowana jest na sześciu kondygnacjach, w piwnicy znajdują się archiwum zakładowe oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze. Charakterystykę powierzchni zawiera poniższa tabela nr 1: Nazwa Pow. łączna m2 Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 1320,28 67 Wykładzina PCV, wykładzina dywanowa ok. 34,50 m2 W tym 7 pomieszczeń sprzątanych w czasie pracy ok.125 m2 Ciągi komunikacyjne 448,83 Terakota Pomieszczenia socjalne, kuchenka 34,98 3 Wykładzina PCV 3 zlewy Toalety 56,91 11 Terakota 15 sedesów, 13 umywalek, 5 pisuarów, 1 kabina natryskowa, 1 zlew Sala konferencyjna 182,39 1 Parkiet Archiwum, składnica akt 200,28 7 Terakota, wykładzina PCV Sprzątane w czasie pracy Pomieszczenia techniczne i gospodarcze 140,97 Terakota Sprzątane w czasie pracy Serwerownia 7,56 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna futryny+szyby 551,97 128 PCV Czyszczone dwustronnie 2 razy w ciągu trwania umowy 2) ul. Długa 49, 95-100 Zgierz - powierzchnia rozlokowana jest w trzech budynkach: budynku A - 4 kondygnacje, budynku B 5 kondygnacji oraz budynku C 3 kondygnacje aktualnie nieużytkowany. Charakterystykę powierzchni zawierają poniższe tabele 2 AB: Budynek A 1105,97 m2 Nazwa Pow. łączna m2 Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 755,12 31 Wykładzina PCV, wykładzina dywanowa- ok. 80 m2 Ciągi komunikacyjne 243,42 Terakota, wykładzina PCV Pomieszczenia socjalne 7,38 1 Wykładzina PCV 1 zlew Toalety 45,70 8 Terakota 11 sedesów, 9 umywalek, 4 pisuary Składnica akt 46,80 1 Wykładzina dywanowa Sprzątane w czasie pracy Serwerownia 7,55 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna futryny+szyby 161,22 57 PCV Czyszczone dwustronnie 2 razy w ciągu trwania umowy Budynek B 579,47 m2 Nazwa Pow. łączna m2 Ilość Opis Uwagi Pomieszczenia biurowe 161,32 7 Wykładzina PCV Ciągi komunikacyjne 111,90 Terakota, wykładzina PCV Pomieszczenia socjalne 8,58 1 Wykładzina PCV Toalety + pom. gosp. 20,50 3 Terakota 3 sedesy, 3 umywalki, 2 zlewy Składnica akt 253,07 5 Terakota, wykładzina PCV i dywanowa 37 m2 Sprzątane w czasie pracy Powielarnia 24,10 1 Wykładzina PCV Sprzątana w czasie pracy Okna futryny+szyby 81,40 39 PCV Czyszczone dwustronnie 2 razy w ciągu trwania umowy 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swoich siedzibach po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu realizacji zamówienia - zał. nr 4 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach