Przetargi.pl
Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń podziemnych

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6649100 , fax. 042 6649102
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    ul. Piotrkowska 190 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6649100, fax. 042 6649102
    REGON: 10007730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace geodezyjne polegające na wykonaniu map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń podziemnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500, z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń podziemnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (rejony). Zakres każdej z części (rejonu) wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 1) Mapy należy opracować w sposób umożliwiający opracowanie na nich projektów przebudów lub rozbudów (poszerzenie pasów drogowych) nawierzchni drogowych ulic na podanych w zamówieniu odcinkach. Projekty będą obejmować pasy drogowe ulic, w tym skrzyżowania z wyprowadzeniem wszystkich łuków i organizacją wszystkich przejść dla pieszych w obrębie skrzyżowania. Będą też obejmować zjazdy na tereny działek przyległych do pasa drogowego. Zakres mapy winien powyższe uwzględniać (opis w pkt 1 dotyczy części (rejonów) 1-3). 2) Mapę należy opracować w sposób umożliwiający opracowanie na niej projektu budowy kanalizacji sanitarnej wraz z wyprowadzeniem 1m za krawężnik przykanalików sanitarnych dla podłączenia posesji na podanym w zamówieniu odcinku. Projekty będą obejmować pas drogowy ulicy, wraz terenami działek przyległych do pasa drogowego. Zakres mapy winien powyższe uwzględniać (opis w pkt 2 dotyczy części (rejonu) 4). Dalsze zapisy dotyczą wszystkich części (rejonów). 3) Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 193, poz. 1287, z późn. zm.), a w szczególności: 1. dokonać pomiarów potwierdzających aktualne rzędne terenu w pasie drogowym, 2. nanieść na mapę budynki i budowle wchodzące w skład ewidencji gruntów i budynków oraz wszelkie inne budynki i przybudówki, 3. nanieść na mapę wszelkie drogi i place publiczne (gdy droga na rysunku nie wyróżnia się należy ją opisać skrótem dr.), 4. dokonać oznaczenia rodzajów i typów sieci uzbrojenia terenu, 5. nanieść na mapę rzeźbę terenu i elementy zagospodarowania terenu. 4) Mapy należy sporządzić w skali 1:500, zakres mapy powinien obejmować skrzyżowania z ulicami dochodzącymi do ulicy dla której wykonywana jest mapa jak również obszar otaczający teren inwestycji w pasie co najmniej 30 m. (Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r., w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie - Dz. U. nr 25, poz. 133). 5) Mapy do celów projektowych winny być wykonane w 1 egzemplarzu na folii wraz z jej odpowiednikiem w postaci numerycznej, w której obiekty przedstawione są w formie obrazów wektorowych na nośniku cyfrowym. Pliki map powinny być zapisane w formacie dwg. 6) Ulice tworzące ciąg liniowy należy wykonać jako jeden arkusz. 7) Mapa musi być zewidencjonowana w Łódzkim Ośrodku Geodezji. 8) Ostateczną weryfikację opracowanych map do celów projektowych przeprowadzi Łódzki Ośrodek Geodezji. W przypadku wskazania przez ten organ braków lub błędów w opracowanych przez wykonawcę mapach, dokona on w terminie wskazanym przez organ niezbędnych uzupełnień lub usunięcia wad przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapisami Karty gwarancyjnej. 9) Wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania map (np. inwentaryzacja naniesień w terenie, uzgodnienia, konsultacje, zbieranie informacji, ewentualne inne) leżą po stronie Wykonawcy i stanowią jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) dla części 1 - 960,00 zł 2) dla części 2 - 1 170,00 zł 3) dla części 3 - 870,00 zł 4) dla części 4 - 54,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla tych części. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 2.1. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie, musi być wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polski, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać minimum następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny, np. poprzez następujący zapis: Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest (nazwa zadania i numer części), w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: (tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) (zwani łącznie Wykonawcą), wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o, którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, w pkt 2.1.1), 2) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 3) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, 4) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 3. Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium powinna być zawarta minimum informacja w postaci zapisu: Dotyczy (tytuł zadania i numer części). 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: 35 1060 0076 0000 3310 0019 3507 Bank BPH S.A Centrum Korporacyjne Łódź. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego w godz.: 8:00-16:00, a do oferty dołączyć kopię dokumentu wadium. 3) Oryginał wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż w formie pieniężnej powinien być składany w nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem:[Nazwa i siedziba Zamawiającego] WADIUM na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na [nazwa przetargu zgodna z nazwą z SIWZ i ogłoszeń o przetargu]. Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego, ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni) - na zasadach określonych w rozdziale VIII SIWZ. 7. Zamawiający oświadcza, że zwrot wadium następuje niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13. Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach