Przetargi.pl
UMOWA RAMOWA - REMONTY CHODNIKÓW I ZJAZDÓW NA TERENIE GMINY OŁAWA

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMOWA RAMOWA - REMONTY CHODNIKÓW I ZJAZDÓW NA TERENIE GMINY OŁAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej określającej warunki udzielania i realizacji przyszłych zamówień na roboty budowlane polegające na remontach chodników na terenie Gminy Oława w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy ramowej. 1.2. Umowa ramowa obejmować będzie, sukcesywne, dostosowane do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego bieżące remonty chodników dróg stanowiących własność Gminy Oława w zakresie: Dział 1. Remont chodników w ilości 10 000 m2 polega na: -wykonanie koryta o gł. 20cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne -podsypka piaskowa gr. 10 cm -podbudowa z kruszywa 0-31 mm gr 15 cm -kostka betonowa gr 6 cm na miale kamiennym -włożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem -włożenie obrzeży betonowych na ławie z oporem -plantowanie poboczy (humus). Dział 2. Remont zjazdów z kostki betonowej w ilości 2 000 m2 polega na: -wykonanie koryta o gł 40cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne -podsypka piaskowa gr. 15 cm -podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm -kostka betonowa gr 8 cm na miale kamiennym -włożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem -włożenie obrzeży betonowych na ławie z oporem -plantowanie poboczy (humus). Dział 3. Remont zjazdów z kostki kamiennej w ilości 3 000 m2 polega na: -wykonanie koryta o gł. 40cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne -podsypka piaskowa gr. 15 cm -podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm -kostka kamienna 20x20 na miale kamiennym -włożenie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem -plantowanie poboczy (humus). Dział 4. Wykonanie cieku z kostki kamiennej w ilości 2 000 mb polega na: - cięcie nawierzchni bitumicznej piłą - wykonanie koryta pod rolkę - ława betonowa pod ciek szer. 20 cm, gr. 10cm - ułożenie cieku z kostki kamiennej. Dział 5. Roboty towarzyszące polegają na : -regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych -regulacja pionowa skrzynek na zaworach wodociągowych i gazowych -regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzą pomiary liniowe, oznakowanie robót , zgłoszenie zarządcy drogi wejścia w pas drogowy. 1.3. Maksymalne ilości robót przewidywanych do wykonania w oparciu o umowę ramową zawarte są w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 1.4. Dla zamówienia zostaną zawarte umowy ramowe, na postawie których Zamawiający będzie mógł udzielać Wykonawcy/Wykonawcom zamówień wykonawczych. Umowy ramowe zostaną zawarte maksymalnie z trzema Wykonawcami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty, tzn. którzy w rankingu otrzymają najwyższą ilość punktów chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 1.5. Realizacja zamówień wykonawczych w okresie obowiązywania umowy ramowej odbywać się będzie w następujący sposób: Udzielając poszczególnego zamówienia wykonawczego w oparciu o umowę ramową Zamawiający będzie każdorazowo przeprowadzał procedurę ofertową (w przypadku zawarcia umowy ramowej z Wykonawcami) lub negocjacyjną (w przypadku zawarcia umowy ramowej z jednym Wykonawcą). W tym celu zamawiający będzie wysyłał faksem lub e-mailem zapytanie ofertowe zgodnie ze wzorem ujętym w załączniku nr 12 do SIWZ. Zakresy robót na podstawie umów wykonawczych będą ustalane każdorazowo przed udzieleniem konkretnego zamówienia wykonawczego. Oferta składana w odpowiedzi na zapytanie nie może być mniej korzystna od oferty złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. Podstawą do realizacji zamówienia będzie Umowa Wykonawcza na realizację zamówienia wykonawczego, zawarta z Wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę (wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 8A do SIWZ). 1.6. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w szczególności przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wskazane w formularzach ilości określone jako łączne szacunkowe dla 12 miesięcy trwania umowy są wartościami orientacyjnymi, na potrzeby przygotowania oferty przetargowej, nie stanowią natomiast zobowiązania Zamawiającego do faktycznego zrealizowania prognozowanych wartości. Umowa ramowa, której wzór jest zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ, zostanie podpisana zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt. ustawy Prawo zamówień publicznych z trzema Wykonawcami, chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na tym etapie składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach