Przetargi.pl
Ułożenie warstwy ścieralnej w Donatowie - droga przez wieś

Urząd Gminy Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2826703 , fax. 061 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2826703, fax. 061 282 63 02
    REGON: 00052806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ułożenie warstwy ścieralnej w Donatowie - droga przez wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ułożenie warstwy ścieralnej w Donatowie - droga przez wieś W zakres robót wchodzi wykonanie: Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,Nawierzchnia z betonu asfaltowego, Progi zwalniające na jezdniach, Regulacja piono
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, - w okresie pięciu lat przed terminem składania ofert wykonali co najmniej 3 zamówienia, którego przedmiotem była budowa analogicznych do przedmiotu zamówienia obiektów. Oferenci, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone zaświadczenia i referencje. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wnioskodawca spełnia wymienione warunki. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest złożenie następujących dokumentów: a) właściwie wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załączonym wzorem, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załączonym wzorem, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - zgodnie z załączonym wzorem, h) wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia, Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach b,c,f dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl/ zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach