Przetargi.pl
Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 550 000 zł na realizację zadania inwestycyjnego Budowa boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012 w Suchaniu

Gmina Suchań ogłasza przetarg

  • Adres: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5624015 w. 23 , fax. 091 5624015
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchań
    ul. Pomorska 72 72
    73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5624015 w. 23, fax. 091 5624015
    REGON: 81168597000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchan.pl, http://bip.suchan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 550 000 zł na realizację zadania inwestycyjnego Budowa boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012 w Suchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest: Udzielenie kredytu bankowego w wysokości 550 000 złotych na realizację zadania inwestycyjnego Budowa boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 w Suchaniu. 2.Zamawiający będzie spłacał kredyt w ratach miesięcznych, w latach 2010 - 2013 w ostatnim dniu miesiąca. Pierwsza rata przypadnie w dniu 31 stycznia 2010 r., ostatnia w dniu 31 grudnia 2013 - łącznie 48 rat. 3.Kredyt zamierzamy zaciągnąć w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M. 4.W celu porównania ofert należy zastosować stawkę WIBOR 3M obowiązującą w dniu 25 marca 2009 roku. 5.Wykonawca jest zobowiązany tak skalkulować opłaty i prowizje aby weszły w skład marży tj. jednej stawki procentowej, której wysokość będzie stała w całym okresie spłaty kredytu. 6.Wykonawca wyrazi zgodę na wcześniejszą spłatę kredytu, jeśli sytuacja finansowa Zamawiającego na to pozwoli. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie przez Wykonawcę marży za wcześniejszą spłatę kredytu oraz za niewykorzystaną część kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem publicznym, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków metodą spełnia-nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie dotyczące spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach