Przetargi.pl
wykonanie prac dociepleniowo-elewacyjnych budynku Żłobka Miejskiego na Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim.

Żłobek Miejski w Stargardzie Szczecińskim ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, osiedle Zachód A4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 5735010 , fax. 0-91 5735010
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek Miejski w Stargardzie Szczecińskim
    osiedle Zachód A4 A4
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 5735010, fax. 0-91 5735010
    REGON: 81051476900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie prac dociepleniowo-elewacyjnych budynku Żłobka Miejskiego na Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia - wykonanie prac dociepleniowo-elewacyjnych budynku Żłobka Miejskiego na Os. Zachód w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z dociepleniem części nadziemnej budynku na bazie styropianu wraz z malowanymi wyprawami elewacyjnymi, wymianą elementów blacharskich oraz demontażem i montażem istniejących elementów umiejscowionych na ścianach zewnętrznych (bez wymiany stolarki otworowej), a w tym również: . a) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; b) w szczególnych uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia - ~ 1200 m2 obrusztowanej powierzchni przeznaczonej pod docieplenie. 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej zamawiającego. UWAGA. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna opisuje szerszy zakres robót ponad określenie przedmiotu zamówienia. Przygotowując ofertę przetargową Wykonawcy winni uwzględniać jedynie opis przedmiotu zamówienia określony dokumentacją projektowa i specyfikacją techniczną - w zakresie odnoszącym się jedynie do przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na zasadach art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w cz. I, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego ustalonego zgodnie z art. 32 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie uzupełniające polegać będzie na wykonaniu robót tego samego rodzaju co objęte niniejszym zamówieniem przedmiotowe. 6. Zamówienia dodatkowe W przypadku robót dodatkowych, wykraczających po za zakres określony przedmiotem zamówienia (pkt 2) ich udzielenie wykonawcy zamówienia podstawowego może nastąpić jedynie na zasadach i warunkach art. 67 ust. 1 pkt. 5. ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Pozostałe obowiązki i czynności wykonawcy wchodzące w zakres zamówienia (obowiązki ogólne), a w tym m.in: 1) Ze względu na specyfikę działalności Żłobka zasady organizacyjne wykonywania robót będzie należało uzgodnić z Dyrekcją Żłobka. 2) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp 3) Właściwe zorganizowanie, zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy - zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 4) Sporządzenie przewidzianych prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 5) Gromadzenie i wywóz materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności 6) Bieżące prowadzenie książki obmiaru 7) Przygotowanie przez Wykonawcę kompletu materiałów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót ( w tym m.in. powykonawczego opisu technicznego); 8) Dostarczenie zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych 9) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłoczne usuwanie w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. 8. Zakres możliwości dokonywania zmiany umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania następujących zmian w umowie: 1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotyczący przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Wniosek w tej kwestii Zamawiający rozważy jedynie w sytuacji jeżeli wystąpią przesłanki wskazujące, że konieczność przedłużenia wynika z przyczyn nie pozostających po stronie Wykonawcy lub z innych ważnych przyczyn uniemożliwiających terminową realizację zamówienia ( jak np. konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla właściwego wykonania zamówienia podstawowego), których Wykonawca nie mógł przewidzieć przystępując do postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku wykonawcy jeśli uzna, że przesłanki wniosku wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu. 2) zmiana umowy wynikająca z konieczności wykonania robót dodatkowych lub wprowadzeniu robót zamiennych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze), nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zmiana polegać będzie na uwzględnieniu robót dodatkowych w umowie (zakres rzeczowy i wymiar finansowy), 3) zmiana umowy dotycząca uszczegółowienia rzeczywistego, końcowego wynagrodzenia. W związku z przyjętym sposobem ustalania wynagrodzenia kosztorysem powykonawczym możliwe jest, że kwota wynagrodzenia końcowego będzie większa od kwoty wynikającej ze złożonej oferty i określonej w umowie. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego końcowego wynagrodzenia. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują i wykażą osobę która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności budowlanej. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadania żądanych uprawnień; 3) wykażą zrealizowanie (zakończenie) w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty, co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót dociepleniowo-elewacyjnych na bazie styropianu o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca, daty i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1 2. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Kosztorys ofertowy - wypełnione przedmiar robót (kosztorysy ślepe) [ patrz też instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej wg załącznika nr 4]. 4. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp.; - [dokument nie obowiązkowy] 5. Imię i nazwisko osoby która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą zgodnie z ustawą Prawo Budowlanej właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia. Należy przedłożyć dokument stwierdzającego posiadanie żądanych uprawnień budowlanych. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Nazwę systemu dociepleniowego, w którym wykonawca oferuje wykonać roboty dociepleniowe (z zastrzeżeniem wymogów cz. II pkt 5). 8. Wykazanie zrealizowania (zakończenia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zamieszczeniem ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych), co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu robót dociepleniowo-elewacyjnych na bazie styropianu o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Jeżeli dokumenty referencyjne (lub oświadczenia) poprzednich zleceniodawców nie określają wartości robót należy dodatkowo przedłożyć inne dokumenty z których wynikać będzie wartość zamówienia (np. wyciąg z umowy, protokół odbioru itp.). Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach