Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.409.345 zł

Gmina Biały Bór ogłasza przetarg

  • Adres: 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3839002 , fax. 094 3739745
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biały Bór
    ul. Żymierskiego 10 10
    78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3839002, fax. 094 3739745
    REGON: 33092060100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialybor.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 4.409.345 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Biały Bór na pokrycie wydatków i rozchodów nie mających pokrycia w dochodach budżetu roku 2009. 1.Kwota kredytu: do 4.409.345 zł. 2.Okres kredytowania: 10 lat ?Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego po podpisaniu umowy w następujących transzach: - 5 październik 2009r. - 1.409.345 zł; - 29 październik 2009r. - 1.000.000 zł; - 30 listopad 2009r. - do 2.000.000 zł. 3.Spłata kapitału będzie następowała w 108 ratach miesięcznych w okresie od miesiąca stycznia 2010r. do miesiąca grudnia 2018r., zgodnie z harmonogramem spłaty kredytu będącego załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4.Spłata odsetek będzie następowała, na koniec każdego miesiąca począwszy od października 2009 roku do dnia 31.12.2018r. 5.Koszty obsługi kredytu stanowią: a/ prowizja przygotowawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. 2.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. 18.09.2009, godz. 2400. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wpłata w pieniądzu przelewem bankowym na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno oddział Biały Bór Nr 15 9317 1025 1300 1023 2000 0011. 5.Zamawiający wymaga wniesienia wadium bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenie gminy zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez wykonawcę oraz warunków, które są wymienione w gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie przepisu art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tych warunków na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych zgodnie z punktem IX specyfikacji. Wykonawcy zobowiązani są do spełnienia tych warunków. Dopuszcza się składanie ofert przez konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm /podmiotów/. W takim przypadku każdy z partnerów zobowiązany jest spełniać art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Każdy musi osobno złożyć dokumenty wymienione w punkcie IX specyfikacji /1-6/. Pozostałe dokumenty łącznie z projektem umowy konsorcjum muszą być złożone wspólnie. Projekt umowy konsorcjum musi zawierać następujące elementy: 1.Wskazywać lidera. 2.Cel gospodarczy, dla którego został zawarty poprzez określenie przedmiotu zamówienia, miejsca jego realizacji, nazwy zamawiającego, a także przywołanie ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych. 3.Oznaczenie czasu trwania i sposobu ustania konsorcjum. 4.Solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec zamawiającego /dotyczy to okresu złożenia oferty, etapu realizacji zamówienia/. 5.Brak możliwości rozwiązania umowy konsorcjum przed upływem terminu umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. 6.Upoważniać lidera do reprezentowania konsorcjum na zewnątrz i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Ponadto zamawiający wymaga w stosunku do lidera konsorcjum: 1.Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem lidera. 2.Lider w imieniu konsorcjum podpisze i złoży ofertę wspólną. 3.Lider w imieniu konsorcjum zawrze umowę z zamawiającym, o ile oferta konsorcjum będzie najkorzystniejsza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści. 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr l do specyfikacji ze wskazaniem: a)nazwy (firmy) oraz adresu (siedziby) Wykonawcy, b)przedmiotu zamówienia oraz sposobu obliczenia ceny zawierającego wszystkie składniki ceny (opłaty, oprocentowanie itp.). W przypadku zastosowania przez wykonawców wskaźników do porównania ofert zostaną przyjęte wartości z dnia otwarcia ofert, c)formularz ofertowy winien być podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - z pieczątką imienną i firmową. 3. Tabela dla celów obliczenia całkowitych kosztów spłaty oprocentowania kredytu w złotych polskich / KO / wraz z harmonogramem spłat (załącznik nr 2). 4. Projekt umowy o kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków i rozchodów nie mających pokrycia w dochodach budżetu. 5. Projekt umowy konsorcjum, jeżeli taki występuje. 6. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub ksero przelewu bankowego. 7. Wniosek w sprawie sposobu zwrotu wniesionego wadium. 8. Oświadczenie oferenta, że spełnia wszystkie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) (załącznik nr 3 do specyfikacji) 9. Oświadczenie, że wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na mocy art. 24 ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) (załącznik nr 4 do specyfikacji) 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655) (załącznik nr 5 do specyfikacji) 11. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, ekonomicznej i technicznej oferenta: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) licencję bankową; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) statut banku e) W przypadku działania na podstawie pełnomocnictwa należy załączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę o ile ich umocowanie nie wynika z innych dokumentów. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika a pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub poświadczone za zgodność notarialnie. Wszystkie załączniki i oświadczenia winny być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty przedstawione w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem. 12. Pisemne oświadczenie o wykonaniu zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialybor.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach