Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Łobzie

Zarząd Powiatu Łobeskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Konopnickiej 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3976099 , fax. 091 3975603
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Łobeskiego
    ul. Konopnickiej 41 41
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3976099, fax. 091 3975603
    REGON: 81242431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlobeski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Łobzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Łobzie. a) tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne jednorzędowe, b) tablice rejestracyjne samochodowe zwyczajne dwurzędowe, c) tablice rejestracyjne zwyczajne motocyklowo-ciągnikowe d) tablice rejestracyjne zwyczajne motorowerowe, e) tablice rejestracyjne samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, f) tablice rejestracyjne tymczasowe motocyklowo-ciągnikowe i motorowerowe, g) tablice rejestracyjne indywidualne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Ofertę złożony na druku stanowiący załącznik Druk formularza oferty niniejszej SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze) 5.2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik do formularza oferty nr 1 niniejszej SIWZ (Rozdział IV Istotne Postanowienia Umowy). 5.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 ), złożone na druku stanowiącym załącznik do formularza oferty nr 2 niniejszej SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze) 5.4. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ), złożone na druku stanowiącym załącznik do formularza oferty nr 3 niniejszej SIWZ (Rozdział II Druki I Formularze). 5.5. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Aktualny certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego na zgodność dostarczonych tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz.U. Nr 133, poz. 1123 z późn. zm.). 5.7. Zezwolenie, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo ruchu drogowego (Dz.U. z 2003 r. Nr 58, poz. 515 z późn. zmianami). 5.8. Aktualny, (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy). Niniejszy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.lobez.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną