Przetargi.pl
Przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej Nr 1300Z w Barwicach przy ul. Pomorskiej

Urząd Miasta i Gminy Barwice ogłasza przetarg

  • Adres: 78-460 Barwice, ul. Zwycięzców 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 37336309 , fax. 094 3736349
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Barwice
    ul. Zwycięzców 22 22
    78-460 Barwice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 37336309, fax. 094 3736349
    REGON: 00052774700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej Nr 1300Z w Barwicach przy ul. Pomorskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi powiatowej przy ul. Pomorskiej w Barwicach. Zadanie realizowane wspólnie z Powiatowym Zarządem Dróg w Szczecinku. W ramach wspólnie realizowanego zadania Zarząd Dróg zapewnia materiał: krawężniki, obrzeża, kostkę betonową grub. 6 cm, kostkę betonową grub. 8 cm. Zakres zadania obejmuje: 1) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokość 20 cm w gruncie kat ? - 724,00 m2, 2) Roboty ziemne do 100 m zgarn. ciągnionymi 2,75 m3 kat 3 - 40,00 m3, 3) Ręczne rozebranie podbudowy betonowej grubość 12 cm - 71,00 m2, 4) Ręczne rozebranie podbudowy bitumicznej grubość 4 cm - 25,00 m2, 5) Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej + obrzeża - 338,00 m, 6) Roboty ziemne z hałd kop. przeds. 0,25 m3 kat 3 transp wywr 5 MG - wywóz ziemii i gruzu - 131,00 m3, 7) Rowek pod krawężnik i obrzeże o wymiarach 20x20 cm w gruncie kategorii ? - analogia metr - 745,00 m, 8) Rozebranie poręczy ochronnych rurowych + cokolik - analogia - 37,00 m, 9) Karczowanie drzew miękkich średnicy 21-30 cm - 1,00 szt., 10) Studzienka ściekowa podwórzowa kamionkowa ? 300 - 2,00 szt., 11) Regulacja pionowa włazów kanałowych - 2,00 szt., 12) Remont nawierzchni bitumicznej asfaltem grysowym - 1,00 Mg, 13) Obrzeże betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą - materiał inwestora - 285,00 m, 14) Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na podsypce piaskowej - materiał inwestora - 460,00 m, 15) Ława pod krawężnik betonowa zwykła - 5,00 m3, 16) Ręczne rozrzucenie torfu grubość 2 cm w terenie płaskim - 0,032 HA, 17) Warstwa odsączająca w korycie, zagęszczenie mechaniczne grubość 10 cm - 724,00 m2, 18) Nawierzchnie z kostki betonowej grubość 6 cm na szarej podsypce cementowo - piaskowej - materiał inwestora - 534,00 m2, 19) Podbudowa betonowa grubość 12 cm bez dylatacji - wjazdy - 190,00 m2, 20) Nawierzchnie z kostki betonowej grubość 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej - materiał inwestora - 190,00 m2, 21) Wykonanie trawników parkowych siewem z nawożeniem w gruncie kategorii 3 - 0,032 HA, 22) Odmładzanie starszych drzew o średnicy pni 21-30 cm - przycięcie gałęzi - analogia - 2,00 szt., 23) Mechaniczne wykonanie koryta, w gruncie kategorii ? - dodatek za każde 5 cm - na wjazdach x2 - 380,00 m2, 24) Rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50 cm na podsypce piaskowej - 270,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 cytowanej ustawy, oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 5. udzielą 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, 6. wskażą w ofercie jakie części zamówienia powierzą podwykonawcy, 7. załączą do oferty wyceniony przedmiar robót. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia następujących dokumentów: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, c) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, d) wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.barwice.pl/home/Zamowienia-Publiczne/Zamowienia-publiczne/Ogloszenia-przetargow.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach