Przetargi.pl
Termomodernizacja SP-6

Miasto Ustroń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8579300 , fax. 0-33 857 93 30
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
    Rynek 1 1
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033 8579300, fax. 0-33 857 93 30
    REGON: 07218234400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja SP-6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie okien i drzwi stalowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Ustroniu Nierodzimiu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja SP-6 Zakres robót obejmuje elewację południową i częściowo wschodnią (od strony dziedzińca szkoły, segmenty A i B). Na elewacji południowej wymienione zostaną także zewnętrzne drzwi do jadalni, a w segmencie B także wewnętrzne ścianki stalowe z naświetlami (w jadalni i przy kuchni). Okna pcv posiadać będą nawiewniki ciśnieniowe sterowane ręcznie. Drzwi zewnętrzne z profilu aluminiowego ciepłego i wewnętrzne z profilu zimnego. Wykonane zostaną również towarzyszące prace budowlane polegające na zaślepieniu kilku okien z demontażem parapetów wewnętrznych, a miejscami na częściowym zamurowaniu otworów okiennych. W miejscu prowadzonych robót wykonane zostaną prace tynkarskie. Ściany i ościeża zostaną pomalowane na kolor dopasowany do koloru istniejącego w pomieszczeniu. Zdemontowane zostaną wszystkie kraty na oknach, bez ponownego montażu. Zakres robót przedstawiono na załączonych rysunkach. Nie przewiduje się wymiany parapetów zewnętrznych, zaproponowane przez oferenta rozwiązania muszą zapewnić szczelność na połączeniu między nowym oknem, a istniejącym parapetem zewnętrznym. Do wymiany przewidzieć należy 2 parapety wewnętrzne na klatce schodowej szer. 42 i 56cm. Szklenie okien wkładami jednokomorowymi (Umax=1,0W/m2K). Profile ramy, skrzydła i słupka minimum pięciokomorowe w klasie A. Zakres robót : A. Demontaż okien drewnianych i drzwi przeszklonych stalowych Poz. 1. 4szt okien 180/175cm, Poz. 1.a. 3szt okien 240/175cm, Poz. 2. 21szt okien 180/205cm, Poz. 2.a. 10szt okien 240/205cm, Poz. 3. 2szt okien 120/205cm, Poz. 4. 2szt okien 60/60cm, Poz. 5. 1szt okna 90/60cm, Poz. 5.a. 1szt okna 120x60cm, Poz. 6. 1szt drzwi zewnętrznych stalowych 180/246cm, z górnym naświetlem, Poz. 7. 1szt ścianka wewnętrzna stalowa 256/246cm z drzwiami i górnym naświetlem, Poz. 8. 1szt ścianka wewnętrzna stalowa 214/246cm z drzwiami i górnym naświetlem. B. Montaż nowych okien i drzwi Poz. 1. 5szt okien 180/175cm, Poz. 2. 28szt okien 180/205cm, Poz. 3. 2szt okien 120/205cm, Poz. 4. 2szt okien 60/60cm, Poz. 5. 2szt okien 90/60cm, Poz. 6. 1szt drzwi zewnętrznych AL. 180/246cm, z górnym naświetlem, Poz. 7. 1szt ścianka wewnętrzna AL 256/246cm z drzwiami 100+80cm/205cm i g. naświetlem, Poz. 8. 1szt ścianka wewnętrzna AL 214/246cm z drzwiami 2x100cm/205cm i górnym naśw. C. Zamurowanie Poz. 1. 2 otwory 180/175cm gr 40cm z demontażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych Poz. 2. 3 otwory 240/205cm gr 40cm z demontażem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych D. Częściowe przemurowania ścian (przy oknach) z częściowym usunięciem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych: ściany o grubości 40cm i szerokości: 60cm wysokości 180cm - 3 szt., 60cm wysokości 205cm - 7 szt., 30cm wysokości 60cm - 1 szt. Wymiana dwóch parapetów z lastryko na lastryko na klatce schodowej (dł. 120cm i szer. 42 oraz 56cm). Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został na załączonych rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót (który ma charakter pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). b) Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 2) Forma wadium Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawcę w formie innej niż pieniężna dokument gwarancji lub poręczenia powinien zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty w wysokości odpowiadającej wysokości wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3) Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe o numerze 15 1050 1070 1000 0001 0250 7308 w ING Bank Śląski S.A. o / Bielsko - Biała - z dopiskiem: Wadium - Termomodernizacja SP-6. b) Do oferty należy dołączyć kopie polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. c) Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 7 marca 2014 r. d) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężna zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godziną 10:00 w dniu 7 marca 2014 r. Dokument może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Ustroniu przy ul. Rynek 1 pok. nr 8 (Kasa Urzędu Miasta Ustroń) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4) Skutek nie wniesienia wadium Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania (jego oferta zostanie odrzucona). 5) Zwrot wadium Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1 a, ust. 2 ustawy PZP. 6) Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, Zamawiający zatrzymuje również wadium w przypadku gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustron.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach