Przetargi.pl
Sprzątanie obiektów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach. (PN/TR/01/2014)

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 150
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 33 04 600 , fax. 32 33 04 601
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
    ul. Chorzowska 150 150
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 33 04 600, fax. 32 33 04 601
    REGON: 27360443300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm-gliwice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawna handlowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie obiektów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach. (PN/TR/01/2014)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu obiektów znajdujących się na terenie PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej 150, wraz z czyszczeniem chemicznym i mechanicznym hali Stacji Obsługi Pojazdów. Rodzaj usługi lub zakres czynności: 1. Pomieszczenia biurowe: a) Mycie i czyszczenie powierzchni podłóg; b) Odkurzanie i mycie mebli biurowych, c) Odkurzanie urządzeń biurowych, aparatów telefonicznych, lamp, krzeseł; d) Opróżnianie i mycie koszy, popielniczek; e) Wymiana worków na śmieci. 2. Umywalnie, szatnie, jadalnie, natryski, toalety: a) Mycie podłóg, glazury, luster, drzwi, ścian; b) Czyszczenie i mycie urządzeń sanitarnych i armatury; c) Opróżnianie i mycie koszy, popielniczek; d) Dezynfekowanie środkami usuwającymi bakterie, grzyby, wirusy; e) Uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, woreczków i papieru toaletowego w dozownikach. 3. Pomieszczenia ogólne (korytarze, hole, klatki schodowe): a) Czyszczenie podłóg; b) Mycie drzwi wejść głównych; c) Czyszczenie poręczy i okuć drzwiowych; d) Opróżnianie i mycie koszy, popielniczek. 4. Hala warsztatowa z kanałami naprawczymi (bez czyszczenia chemicznego): a) Utrzymanie w czystości posadzki hali i kanałów naprawczych; b) Opróżnianie i mycie koszy, popielniczek; c) Wymiana worków na śmieci; d) Odkurzanie i mycie trudnodostępnych części mebli, kaloryferów oraz zakamarków; e) Czyszczenie parapetów; f) Czyszczenie powierzchni szklanych wewnętrznych; g) Wycieranie luster, drzwi i okuć drzwiowych. 5. Hala warsztatowa z kanałami naprawczymi: a) Czyszczenie chemiczne: usunięcie zanieczyszczeń stałych; namoczenie powierzchni preparatem chemicznym; mechaniczne lub ręczne mycie powierzchni; spłukanie czyszczonej powierzchni; ściągnięcie nadmiaru wody; b) Czyszczenie mechaniczne: odkurzenie i umycie (z użyciem środków chemicznych lub pary wodnej) posadzki urządzeniem czyszczącym, miejsca niedostępne dla automatu należy umyć ręcznie. 6. Pozostałe prace: a) Mycie okien 2 x w roku; b) Usunięcie starego środka trwale nabłyszczającego i nałożenie nowego na powierzchnie podłóg w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjnym (przy użyciu specjalistycznych środków zatwierdzonych do użycia przez Zamawiającego) 1 x w roku. Dopuszcza się zastosowania urządzeń parowych zamiennie za czyszczenie chemiczne czy mechaniczne. Zakres i częstotliwość sprzątania wyszczególniona jest w załączniku nr 3 do wzoru umowy. Do wykonania usługi Wykonawca użyje profesjonalnego sprzętu oraz zastosuje środki posiadające wszelkie wymagane prawem atesty. Wykaz stosowanych środków wraz z uwierzytelnionymi kserokopiami atestów zostaną przedstawione Zamawiającemu, w celu ich akceptacji, przed podpisaniem umowy i później, przy każdej planowanej zmianie tych środków. Wykonawca wynajmie od Zamawiającego pomieszczenie przeznaczone na szatnię czy magazyn, na podstawie odrębnej umowy Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku świadczenia usługi sprzątania obiektów i w związku z tym: a) zobowiązany jest do zawarcia umowy z uprawnionym odbiorcą odpadów; b) zobowiązany jest do segregacji powstałych odpadów; c) ponosi pełną odpowiedzialność za przekazanie ich uprawnionemu odbiorcy; d) ponosi koszty związane z tą czynnością; e) co kwartał przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że odpady zostały zagospodarowane zgodnie z obowiązującym prawem; f) w przypadku nie wywiązania się z obowiązku nałożonego w pkt. 4.1.5, wytworzone w trakcie realizacji umowy odpady zostaną zagospodarowane przez Zamawiającego, a Wykonawca zostanie obciążony poniesionymi kosztami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium. Zamawiający ustala je w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm-gliwice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach