Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZABRZU PRZY UL. WOLNOŚCI 323.

Miasto Zabrze ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3733537, 2710011 , fax. 32 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zabrze
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 3733537, 2710011, fax. 32 3733427, 2710818
    REGON: 27625552000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZABRZU PRZY UL. WOLNOŚCI 323.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zadania opisuje dokumentacja projektowo-wykonawcza opracowana przez Firmę PROJEKT PLUS ARCHITEKCI S.C. G. Tkacz , T. Borkowski z Zabrza. Zakres zadania obejmuje: - wymianę całego pokrycia dachu i lukarn wraz z obróbką blacharską i instalacją odgromową, - docieplenie stropodachu wraz z robotami przygotowawczymi, - częściową wymianę lub renowacje stolarki drzwiowej w poziomie przyziemia, - montaż w istniejących oknach PVC nawiewników higrosterowalnych, - wymianę obróbek blacharskich, rur spustowych wraz z koszami i rynien, - renowacje i uzupełnienie tynku szlachetnego, - renowacje figur kamiennych, - renowacje strefy wejściowej z lastryka granitowego, - renowacje gzymsów i detali betonowych, - izolacje pionowe ścian fundamentowych, - izolacje tarasu nieużytkowego nad bramą wjazdową, - wymianę krat okiennych na nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ. Dokumentacja zadania opracowana przez firmę PROJEKT PLUS ARCHITEKCI S.C. z Zabrza, składa się z następujących pozycji: projekt budowlano - wykonawczy termomodernizacji budynku szkoły, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja budowlano - wykonawcza dotycząca termomodernizacji budynku szkoły została zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę nr 523 2011 wydaną przez Prezydenta Miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: a. organizacja placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego), wywieszenie tablicy informacyjnej. b. zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania. c. posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł przez cały okres realizacji zadania. d. uzgodnienie z Dyrekcją Szkoły szczegółowego harmonogramu robót w związku z realizacja robót na czynnym obiekcie. W trakcie realizacji robót należy w sposób maksymalny wykorzystać przerwy w zajęciach lekcyjnych - ferie, wakacje, itp. Jeżeli zajdzie potrzeba wejścia do pomieszczeń klasowych celem wykonania robót - z uwagi na wymogi sanitarne i bezpieczeństwo - pomieszczenie takie winno być wykonane na gotowo - tak aby możliwe było wprowadzenie z powrotem dzieci. e. uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań i odbiorów wraz z dokonaniem stosownych opłat. f. wywóz elementów metalowych, sprzedaż po cenie złomu i zwrot środków uzyskanych z tego tytułu na konto Zamawiającego. g. wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. h. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych w celu utrzymania dróg dojazdowych i wyjazdowych z terenu budowy w czystości oraz ograniczających emisję pyłu podczas transportu materiałów i prowadzenia robót budowlanych (Zarządzenie Prezydenta Miasta Zabrze nr 535 WE 2004 z dn. 20.07.2004r. w sprawie wdrożenia programu ochrony powietrza dla strefy p u Aglomeracja Górnośląska na terenie m. Zabrze. i. wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Koszt wykonania ww. prac nie ujęty w przedmiarach należy ująć w kosztach ogólnych. Zadanie współfinansowane jest ze środków WFOŚ i GW oraz NFOŚ w ramach programu Zielone Inwestycje. Wykonawca obowiązany jest do współpracy z Zamawiającym przy przygotowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz opracowywaniu materiałów zgodnie z wymogami instytucji współfinansujących. Termin realizacji umowy warunkowany jest terminem rozliczenia zadania z instytucjami finansującymi. Za materiały i sprzęt pozostawiony na placu budowy lub w jego sąsiedztwie Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności. Do wezwania projektanta na budowę w ramach płatnego przez Zamawiającego nadzoru autorskiego uprawniony będzie wyłącznie inspektor nadzoru lub Zamawiający. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych - jeżeli w dokumentacji podana jest nazwa handlowa, to należy to traktować przykładowo jako opis parametrów jakie powinien spełniać dany materiał, wyrób lub urządzenie. Wbudowanie materiału, wyrobu lub urządzenia równoważnego wymaga każdorazowo pisemnej akceptacji inspektora nadzoru. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, wynikłe na etapie realizacji robót a podyktowane potrzebami przyszłego Użytkownika, mające na celu dostosowanie obiektu do jego aktualnych potrzeb. Zmiany te nie mogą zmieniać przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100.000 PLN , (słownie: sto tysięcy złotych)zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach