Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Józefa Wybickiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach

Urząd Gminy w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-112 Brodnica, Brodnica 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2823527 , fax. 061 2823558
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Brodnicy
    Brodnica 41 41
    63-112 Brodnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2823527, fax. 061 2823558
    REGON: 00053313300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Józefa Wybickiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem, jest: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Józefa Wybickiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach w zakresie wykonania docieplenia ścian i stropodachów, wymiana starych okien i drzwi w budynku oraz montaż zaworów termostatycznych - w zakresie pełnej realizacji budowlanej ww. przedsięwzięcia oraz oddania obiektów do użytkowania zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ogłoszoną przez Inwestora w ramach procedury przetargowej, a także ogólnie obowiązującym prawem polskim i europejskim, polskimi normami technicznymi i branżowymi oraz znajomością sztuki budowlanej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekty budowlano-wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 3. Zamawiający wymaga, aby na roboty budowlane, zamontowane urządzenia i wyposażenie objęte niniejszym postępowaniem Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji jakości. 4. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45113000-2 Roboty na placu budowy 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45262521-9 Roboty murarskie w zakresie fasad 45321000-3 Izolacja cieplna 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45261214-7 Kładzenie dachów bitumicznych 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45312310-3 Ochrona odgromowa 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 5. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się, więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie bud.-wykonawczym i STWiOR. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane materiały. 6. Niniejsze zadanie jest objęte dofinansowaniem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz na warunkach określonych w postanowieniach umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 23.000,00zł słownie: dwadzieściatrzytysiącezłotych 1.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy Mosina, nr rachunku 03904800070000306920000005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, Wadium na przetarg nieograniczony pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Józefa Wybickiego i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) należy załączyć w formie nienaruszonego oryginału do oferty. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 6.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach