Jednostka Wojskowa nr 3293 ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 3293
ul. Witkowska 8 8
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
REGON: 31018885400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu zabezpieczeń przed upadkiem dla Jednostki Wojskowej Nr 3293 Powidz. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości podczas prac wykonywanych przy obsłudze samolotów C-130E Hercules eksploatowanych w Jednostce Wojskowej Nr 3293 Powidz. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi 5 000,00,- PLN zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 4.Wadium można wnieść w formie: a)pieniężnej; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem : Wadium Nr sprawy 25/2013 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, rozmieszczenie, zainstalowanie i uruchomienie modułowego zasilacza awaryjnego (UPS) o mocy min. 60KVA i czasie podtrzymywania min. 35 minut dla mocy min. 43kVA dla aktualnych i przyszłych potrzeb zabezpieczenia zasilania gwarantowanego dla systemów informatycznych szpitala i projektów realizaowanych przez Urząd Marszałkowski oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego
Dodano: 2015-07-28 - ZAKUP WYPOSAŻENIA SŁUŻĄCEGO POPRAWNEJ GOSPODARCE ODPADAMI
Dodano: 2013-09-24 - Dostawa i montaż urządzenia do zapewnienia bezzanikowego zasilania budynku w energię elektryczną.
Dodano: 2013-08-12 - Dostawa i montaż urządzenia do zapewnienia bezzanikowego zasilania budynku w energię elektryczną
Dodano: 2013-07-29 - Dostawa przenośnych działek wodno - pianowych
Dodano: 2013-07-02 - Zakup i dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32, 61 - 745 Poznań
Dodano: 2011-11-23