Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Kłomnice oraz odpadów wielkogabarytowych zebranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Kłomnice.

Gmina Kłomnice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 034 3281121
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
    ul. Strażacka 20 20
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 034 3281122 w. 119, fax. 034 3281121
    REGON: 15139798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Kłomnice oraz odpadów wielkogabarytowych zebranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Kłomnice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadówkomunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących odmieszkańców gminy Kłomnice oraz odpadów wielkogabarytowych zebranych od właścicieli nieruchomości, naktórych zamieszkują mieszkańcy gminy Kłomnice. Podstawowe dane dotyczące Gminy: - gmina: Kłomnice, - ilość mieszkańców w gminie Kłomnice: 13 591, - ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych - tzw. punktów odbiorowych wielkogabarytów: 3 800, - powierzchnia gminy: 148 km2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od mieszkańców gminy Kłomnice, zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), zlokalizowanym w Kłomnicach przy ulicy Częstochowskiej 177: a) wyposażenie PSZOK-a w odpowiednie pojemniki / kontenery do gromadzenia odpadów; b) odbiór zapełnionych kontenerów / pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów, z jednoczesnym podstawieniem pustych kontenerów i/lub odbiór, poprzez ręczny załadunek na samochód Wykonawcy, pozostałych odpadów komunalnych, w taki sposób aby zapewnić Zamawiającemu ciągłą i nieprzerwaną możliwość przyjmowania do PSZOK-a selektywnie zbieranych odpadów dostarczanych przez mieszkańców; c) transport odebranych odpadów do miejsca ich zagospodarowania oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2) w zakresie odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych zebranych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Kłomnice: a) objazd terenu całej gminy Kłomnice celem odbioru wystawionych przed posesję odpadów wielkogabarytowych z każdego punktu odbiorowego gminy Kłomnice; b) transport odebranych odpadów wielkogabarytowych do miejsca ich zagospodarowania oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący: załącznik nr 2 do SIWZ 1. Obowiązki Wykonawcy: 1) Odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) pochodzących od mieszkańców gminy Kłomnice, w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego; 2) Odbiór odpadów wielkogabarytowych od wszystkich mieszkańców gminy Kłomnice, którzy w terminie zgodnie z harmonogramem wystawią przed posesją odpady wielkogabarytowe - dwa razy w roku 2016 (kwiecień lub maj oraz wrzesień lub październik); 3) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć PSZOK w odpowiednie pojemniki / kontenery - zapotrzebowanie określone odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ. 4) Wyposażenie PSZOK-a winno nastąpić w terminie do siedmiu dni od zawarcia umowy; 5) Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem; 6) Przekazywanie odebranych odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego; 7) Przekazywanie odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); 8) Przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów wielkogabarytowych. Propozycję harmonogramu należy przedstawić Zamawiającemu do końca stycznia 2016r. na odbiór wiosenny i do końca czerwca 2016r. na odbiór jesienny; 9) Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 10) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym zawierające informacje o: ilości i rodzaju odebranych odpadów komunalnych adresach nieruchomości, z których właściciele oddali odpady wielkogabarytowe sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów; Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania półroczne zgodne z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy oraz karty przekazania odpadów i dowody wagowe (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673). 11) Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców; 12) Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie, co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 13) Porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru wyłącznie z winy Wykonawcy; 14) Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież z widocznym logo firmy; 15) Wyposażenie pojazdów do odbierania odpadów w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (np. GPS), umożliwiający trwałe zapisywanie o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów; 16) Zapisywanie w sposób umożliwiający odczyt oraz przechowywanie w siedzibie Wykonawcy, przez okres obowiązywania umowy i rok po jej zakończeniu danych pochodzących z systemu monitoringu i systemu czujników. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz analizę przechowywanych danych, które powinny być udostępniane na każde żądanie Zamawiającego; 17) Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony (z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych itp.). O fakcie braku możliwości dojazdu do nieruchomości z przyczyn określonych powyżej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego celem uzgodnienia sposobu odbioru odpadów. Wykonawcy nie przysługuje wtedy roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 18) Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 19) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, a powstałe z wyłącznej winy Wykonawcy; 20) Naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników i innych urządzeń); 21) Naprawa lub wymiana uszkodzonych w trakcie realizacji umowy kontenerów i pojemników na odpady na własny koszt, jeśli powstały z winy Wykonawcy, w terminie do 3 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej lub e-mail przez Zamawiającego; 22) Zapewnienie na czas realizacji przedmiotu zamówienia (posiadanie lub dostępność) do bazy magazynowo - transportowej, usytuowanej i wyposażonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 23) Umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi; 24) Udostępnienie co najmniej jednego numeru telefonu w celu szybkiej komunikacji, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieśc wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie tysiąc pięćset zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach