Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy powstałych na terenie Gminy Rędziny

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3279014 , fax. 034 3279085
  • Data zamieszczenia: 2015-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 034 3279014, fax. 034 3279085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy powstałych na terenie Gminy Rędziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy powstałych na terenie Gminy Rędziny Zaleca się Wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia Podstawowe dane dotyczące Gminy 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Rędziny Gmina Rędziny Ilość mieszkańców w gminie 9 925 Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych tzw punktów odbiorowych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej 2298 jednorodzinne 5 wielorodzinne Powierzchnia gminy 41,36 km2 Ilość bloków mieszkalnych 15 Ilość punktów w zabudowie jednorodzinnej 2293 2 Wykonawcy zamówienia będą odbierali odpady z nieruchomości z następującą częstotliwością 21 Zmieszane odpady komunalne dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej raz na miesiąc dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej dwa razy w tygodniu 22 Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej 1 Zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje papier opakowania wielomateriałowe metal tworzywa sztuczne należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej raz na miesiąc dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej dwa razy w tygodniu dla punktu selektywnego zbierania według potrzeb nie rzadziej niż raz na miesiąc 1 Zbierane odpady obejmujące szkło należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej raz na dwa miesiące dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej raz na miesiąc dla punktu selektywnego zbierania według potrzeb nie rzadziej niż raz na dwa miesiące Odpady ulegające biodegradacji gromadzone w pojemnikach do gromadzenia bioodpadów odbierane są a z nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej raz na miesiąc b z nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej dwa razy w tygodniu c dla punktu selektywnego zbierania według potrzeb nie rzadziej niż raz na miesiąc Odpady wielkogabarytowe bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych jeden raz w roku w okresie marzec lub kwiecień 2 Zakres usługi obejmuje W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Rędziny, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania zgodnie z zapisami 1 ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz U z 2013r poz 1399 ze zm 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach Dz U z 2013 r poz 21 z późn zm 3 uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr IV2512012 z dnia 24 sierpnia 2012r w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego 2014 4 rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013, poz. 122 W przypadku zmiany prawa Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania przedmiotu zamówienia zgodnie z nowymi zapisami Wykonawca jest obowiązany przekazać odpady do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Uwaga Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych powstałych na terenie gminy Rędziny z nieruchomości zamieszkałych, przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów zmieszanych i segregowanych od mieszkańców Przedmiot zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia OPZ stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 3 Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady 1 zmieszane odpady komunalne 2 zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje papier opakowania wielomateriałowe metal tworzywa sztuczne 3 szkło 4 odpady ulegające biodegradacji 5 meble i inne odpady wielkogabarytowe 4 Pojemniki kubły lub worki służące do zbierania odpadów komunalnych 1 pojemniki kubły lub worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów takie jak 1 Szkło kolor zielony napis Szkło 2 Zbierane łącznie frakcje odpadów papier tworzywa sztuczne metal opakowania wielomateriałowe kolor żółty napis Odpady Selektywne 3 biodegradowalne kolor brązowy napis Bioodpady o pojemności 120 l 240l 360l w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 1100l w przypadku zabudowy wielorodzinnej 2 pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 l 240 l 360 lw przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 1100 l w przypadku zabudowy wielorodzinnej Pojemniki wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami Pojemniki na odpady winny być nowe lub w dobrym stanie technicznym używane spełniające obowiązujące normy Zapotrzebowanie na pojemniki kubły na odpady zmieszane oraz pojemniki kubły lub worki do selektywnej zbiórki odpadów określone są w załączniku 7 do SIWZ Wykaz punktów odbiorowych odpadów komunalnych zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy 1 Zadania Wykonawcy związane z zamówieniem. 5 1 Obowiązki Wykonawcy w zakresie harmonogramu a Przygotowanie harmonogramu wywozu w formie ulotek wydruk czarno biały w ilości około 2500 sztuk i jego dystrybucja wśród mieszkańców. Ulotki winny zawierać w szczególności: harmonogram odbioru odpadów w okresie obowiązywania umowy łącznie z ustaleniem jednorazowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych, informację o adresie i telefonie Wykonawcy, a także informacje w jaki sposób mieszkańcy mogą dokonywać płatności za gospodarowanie odpadami (numer konta gminy do wniesienia opłaty, godziny otwarcia kasy oraz wpłaty kwartalne u sołtysów, poczta, przelewy on-line i terminy płatności oraz inne informacje związane z gospodarką odpadami, które Zamawiający chce przekazać mieszkańcom b Propozycję harmonogramu wywozu na 2015 rok należy przedstawić Zamawiającemu do czterech dni od dnia zawarcia umowy a na rok 2016 do 20.12.2015 roku c Pierwsza dystrybucja ulotek z harmonogramem na 2015r winna się odbyć wraz z dostarczeniem pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników kubłów lub worków do segregacji w terminie 7 dni od podpisania umowy, na 2016r. do 05.01.2016r. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania harmonogramu w okresach kwartalnych. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zamieszczenie harmonogramu odbioru odpadów z terenu gminy Rędziny na stronie internetowej Wykonawcy d Przygotowanie i dystrybucja ulotek informacyjnych dotyczących punktów PSZOK wydruk czarno biały w ilości 2900 sztuk 1 raz w roku UWAGA Przez dystrybucję Zamawiający rozumie w zabudowie jednorodzinnej dostarczenie w.w informacji do skrzynek na listy, a w przypadku braku skrzynki ulotkę należy przykleić do wewnętrznej strony klapy pojemnika. w zabudowie wielorodzinnej wywieszenie w.w informacji na tablicach ogłoszeń a w przypadku ich braku w innym miejscu ogólnodostępnym 5 2 Obowiązki Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki a Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki (kubły) do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki worki lub kubły do selektywnej zbiórki odpadów b Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć PSZOK w odpowiednie pojemniki zapotrzebowanie określone odpowiednio w załączniku 7 do SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru odpadów z PSZOK-a. Wykonawca winien na teren PSZOK-a wskazany i przygotowany przez Zamawiającego wstawić swoje kontenery do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest wstawić na teren PSZOK-a (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym) pojemniki i kontenery na odpady w stanie technicznym, który nie spowoduje emisji nieczystości do gruntu Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbiór odpadów z PSZOK-a po zapełnieniu kontenera z danym odpadem w terminie do 5 dni, licząc od dnia przekazania telefonicznej e mailowej informacji przez Zamawiającego osobie wskazanej do kontaktu po stronie Wykonawcy. c Pierwsze wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane oraz pojemniki kubły lub worki do selektywnej zbiórki odpadów winno nastąpić w terminie do siedmiu dni od zawarcia umowy zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego, a następnie na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania umowy. Zamawiający po złożeniu przez właściciela deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dotyczącej nieruchomości, która dotychczas nie była objęta systemem, niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę Termin dostarczenia dodatkowych pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników kubłów lub worków na odpady segregowane w ciągu trwania umowy niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia d Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki kubły lub worki w przypadku ich udokumentowanego zaginięcia lub zniszczenia protokół zniszczenia sporządzony nie później niż w dniu odbioru odpadów podpisany przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości i zdjęcie z datownikiem oraz protokół zaginięcia podpisany przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości. Koszty takiego udokumentowanego doposażenia przez Wykonawcę nieruchomości w dodatkowe pojemniki poniesie Zamawiający. Dodatkowe doposażenie w pojemniki zostanie wykazane w comiesięcznym rozliczeniu wykonanych usług e Zamawiający odpowiada wobec Wykonawcy za zniszczenie pojemnika wskutek spalenia lub innego uszkodzenia mechanicznego nie wynikającego z czynności eksploatacji pojemnika f Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia wynikające ze złej jakości pojemników pęknięć powstałych przy opróżnianiu pojemnika lub zwykłego użytkowania pojemników typu uszkodzone kółka, pokrywy lub uchwyty- w takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika na własny koszt. g Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemników w trakcie trwania umowy w przypadku zmiany ilości osób zamieszkujących daną nieruchomość pojemnik na większy lub mniejszy zgodnie ze złożoną przez właściciela deklaracją Przypadki takie zgłasza każdorazowo Zamawiający h Wykonawca zobowiązany jest dostarczać pojemniki kubły lub worki na odpady zbierane selektywnie do poszczególnych gospodarstw domowych regularnie tj raz na miesiąc w przypadku zbieranych łącznie odpadów obejmujących następujące frakcje papier metal tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe oraz odpadów biodegradowalnych; natomiast na szkło raz na dwa miesiące, w dniu odbioru odpadów. Dostarczenie worków odbywa się bez względu na fakt czy odpady zostały wystawione czy nie i w jakich ilościach. ilość dostarczanych worków do poszczególnych gospodarstw oraz miesięczne zapotrzebowanie określone zostało w załączniku nr 7 do SIWZ 5 3 Obowiązki Wykonawcy w zakresie odbioru odpadów komunalnych a systematyczne opróżnianie pojemników i wywóz odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych zgodnie z określonymi harmonogramami i częstotliwością wywozu; b obsługa każdej nieruchomości w terminie określonym w harmonogramie odebranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdej ilości zebranych zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych. Gmina zapewnia właścicielom nieruchomości zamieszkałych odbiór wszystkich odpadów komunalnych bezpośrednio z terenu nieruchomości tj. w przypadku kiedy odpady które nie zmieszczą się do kubła, wystawione będą obok w dodatkowych workach również w ramach niniejszego zamówienia muszą być odebrane. Zamawiający po złożeniu przez właściciela deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dotyczącej nieruchomości, która dotychczas nie była objęta systemem, niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, a ten od najbliższego terminu odbioru odpadów, zgodnie z harmonogramem, zobowiązany jest do rozpoczęcia odbioru odpadów co nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne od mieszkańców jak również z PSZOKa. c zabezpieczanie przewożonych odpadów przed wysypaniem d zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych tj terenów w promieniu 4 metrów zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, worków i kontenerów; e wywóz odpadów również w przypadku stwierdzenia niemożności dojazdu do pojemnika przez parkujące pojazdy lub inne przeszkody f odbiór odpadów komunalnych z miejsc trudno dostępnych do których nie ma możliwości dojazdu śmieciarką. Wykonawca ma obowiązek zorganizowania odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe poprzez zastosowanie pojazdu mniejszego gabarytowo. Wykonawca może wywiązać się z tego obowiązku np poprzez wyznaczenie jednego dnia w miesiącu dla tych posesji oraz odebrania w tym dniu wszystkich odpadów komunalnych. Zamawiający przewiduje, iż na terenie gminy Rędziny jest maksymalnie 40 punktów odbiorowych o utrudnionym dojeździe dla śmieciarki g przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego h przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w arr 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach Dz U z 2013 r poz 21 i gospodarowanie odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz U z 2013 r poz 1399 z późn zm zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art 3b ust 2 i art 3c ust 2 ustawy tj j rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych Dz. U. z 2012 r. poz 645 k rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów Dz U z 2012 r poz 676 l Zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art 3 ust 2 pkt 7 art 3b i art 3c ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz U z 2012r poz 391, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów wyłącznie w zakresie powierzonych zadań m odbiór odpadów zmieszanych i selektywnych ma być dokonywany w osobnym dniu i osobnym taborem samochodowym z podziałem na odbiór odpadów z pojemników śmieciarkami odpady zmieszane i odbiór odpadów segregowanych pojazdami przystosowanymi do ich odbioru pojazdy skrzyniowe n Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości 5 4 Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawozdawczości a bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; b przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne stanowiące część miesięcznego protokołu odbioru w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym zawierające informacje o ilości i rodzaju odpadów komunalnych ilość i pojemność pojemników oraz ilość worków frakcjami zebranych z wyszczególnionych nieruchomości adresach nieruchomości z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych lub oddali w ilości niewspółmiernej do ilości wykazanych mieszkańców ilości przeterminowanych leków i baterii Mg z podziałem na frakcje sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów oraz raportów miesięcznych z monitoringu GPS bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, przedstawiające dane o położeniu pojazdu miejscu postoju i miejscach wyładunku odpadów. c przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne zgodne z art 9n ust 1 do 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. Dz U z 201r poz. 1399 ze zm. oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r Dz U z 2012r poz 630 w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu dwa sprawozdania odrębnie dla odpadów odebranych od mieszkańców i odrębnie dla odpadów odebranych z PSZOKa d przekazywanie kart przekazania odpadów i dowodów wagowych określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów Dz. U. z 2010r poz. 1673 5 5 Obowiązki Wykonawcy w zakresie kontroli rzetelności segregacji a Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych b Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek 1 sporządzić protokół w trzech egzemplarzach zawierający datę adres nieruchomości rodzaj źle wysegregowanych odpadów spisany w miejscu zdarzenia 2 pozostawić kopię protokołu o źle wysegregowanych odpadach dla właściciela nieruchomości w skrzynce na listy 3 wykonać dokumentację fotograficzną z datownikiem 4 niezwłocznie przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz protokołu dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej lub papierowej wielokolorowa Odpady takie należy zakwalifikować i odebrać traktując je jako zmieszane c Wykonawca ma obowiązek powiadomić pisemnie Zamawiającego o każdym przypadku wprowadzania do odpadów komunalnych odpadów z działalności gospodarczej odpadów przemysłowych 5 6 Inne obowiązki Wykonawcy a wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców b zapewnienie dla właściwej realizacji przedmiotu umowy przez cały czas trwania umowy dostatecznej liczby środków technicznych gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie c dostarczanie terminowo wymaganej ilości worków do selektywnej zbiórki d porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru wyłącznie z winy Wykonawcy e wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież z widocznym logo firmy f wyposażenie pojazdów do odbierania odpadów w tym odpadów segregowanych, w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego np. GPS, umożliwiający trwałe zapisywanie o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów g telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego o każdorazowym rozpoczęciu odbioru odpadów i umożliwienie Zamawiającemu na jego żądanie skontrolowanie masy pojazdu na instalacji odbioru odpadów lub pod wskazanym przez Zamawiającego adresem, telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego o każdorazowym zakończeniu odbioru odpadów i umożliwienie Zamawiającemu na jego żądanie skontrolowanie masy pojazdu na instalacji odbioru odpadów lub pod wskazanym przez Zamawiającego adresem. Zamawiający wskaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu upoważnionego przedstawiciela Gminy wraz z podaniem numeru telefonu; h zapisywanie w sposób umożliwiający odczyt oraz przechowywanie w siedzibie Wykonawcy, przez okres obowiązywania umowy i rok po jej zakończeniu danych pochodzących z systemu monitoringu i systemu czujników. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz analizę przechowywanych danych, które powinny być udostępniane na każde żądanie Zamawiającego; na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawia dzienny raport (w wersji zarówno papierowej jak i elektronicznej) o położeniu pojazdu, miejscach jego postoju i wyładunku odpadów w instalacji docelowej i dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych itp O fakcie braku możliwości dojazdu do nieruchomości z przyczyn określonych powyżej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego celem uzgodnienia sposobu odbioru odpadów. Wykonawcy nie przysługuje wtedy roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy j okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa k Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, a powstałe z wyłącznej winy Wykonawcy l naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie uszkodzenia chodników i innych urządzeń m naprawa lub wymiana uszkodzonych w trakcie realizacji umowy pojemników na odpady na własny koszt, jeśli powstały z winy Wykonawcy, w terminie do 3 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej lub email przez Zamawiającego n wykonanie co najmniej trzykrotnie na terenie gminy akcji informacyjnej dystrybucja informacji przygotowanych przez Zamawiającego ulotki informujące o sposobach segregacji, w zakresie prawidłowego postępowania z odpadami o dostarczenie wszystkim właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów komunalnych p zapewnienie na czas realizacji przedmiotu zamówienia posiadanie lub dostępność do bazy magazynowo transportowej, usytuowanej i wyposażonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości q umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi r udostępnienie co najmniej jednego numeru telefonu w celu szybkiej komunikacji tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. Pełny zakres przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 7 do siwz - opis przedmiotu zamówienia .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł słownie dwadzieścia tysięcy złotych 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - tj. do dnia 23.02.2015r do godz. 9:00. 3. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników, uważa się za wniesione prawidłowo. Forma wadium 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu P.A.R.P. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Miejsce i sposób wniesienia wadium 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP S.A. II O/Cz-wa, konto nr 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604 z dopiskiem - Wadium na usługę 2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w ust. 1 , wówczas Wykonawca składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium razem z ofertą. Dokument gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium wynikające z zapisów zawartych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków lub czynności. Dopuszczalnym przez Zamawiającego żądaniem gwaranta może być np. żądanie oświadczenia beneficjenta o przyczynach zatrzymania wadium oraz dokumentu potwierdzającego, że osoby, które podpisały wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważnione są do jego reprezentowania. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. Wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem R P i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płtaności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.redziny.pl-tablica ogłoszeń
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach