Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice

Gmina Kłomnice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 034 3281121
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
    ul. Strażacka 20 20
    42-270 Kłomnice, woj. śląskie
    tel. 034 3281122 w. 119, fax. 034 3281121
    REGON: 15139798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Kłomnice. Podstawowe dane dotyczące Gminy :Ilość mieszkańców w Gminie Kłomnice: 13675 Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych tzw. punktów odbiorowych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej: 3858 Powierzchnia gminy: 148km2 UWAGA Zamawiający informuje, iż przy odbiorze i zagospodarowaniu odpadów będących przedmiotem zamówienia podane ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej ( zarówno liczba mieszkańców jak również ilość punktów odbiorowych stanowią wielkości minimalne, które to wartości są gwarantowane do zrealizowania w trakcie trwania przedmiotu umowy). Wykonawcy zamówienia będą odbierali odpady z nieruchomości z następującą częstotliwością: 1)Zmieszane odpady komunalne:dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej - raz na miesiąc,2)Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej: -Zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: papier, opakowania wielomateriałowe, metal, tworzywa sztuczne, należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: a)dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej - raz na miesiąc, b)dla punktu selektywnego zbierania - według potrzeb nie rzadziej niż raz na miesiąc, -Zbierane odpady obejmujące szkło należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: a)dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej- raz na dwa miesiące, b)dla punktu selektywnego zbierania- według potrzeb nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 3)Odpady ulegające biodegradacji gromadzone w pojemnikach do gromadzenia bioodpadów odbierane są:a)z nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej- raz na dwa tygodnie w okresie od miesiąca kwietnia do miesiąca września. W okresie od miesiąca października do miesiąca marca raz na miesiąc, b)dla punktu selektywnego zbierania- według potrzeb nie rzadziej niż raz na miesiąc 4)Odpady wielkogabarytowe - jeden raz w roku, W przypadku gdy ilość odpadów będzie większa niż określono w formularzu cenowym Zamawiający może zwiększyć zakres przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości wyliczonej poniżej, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać lecz nie musi w zależności od potrzeb. Gwarantowana ilość odpadów, które zostaną odebrane to ilość odpadów wymienionych w formularzu cenowym załącznik nr 2 do SIWZ. Minimalna gwarantowana wartość przedmiotu zamówienia będzie wyliczona jako : Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych x minimalna ilość wytworzonych odpadów zmieszanych w ciągu trwania umowy równa się Minimalna wartość za odpady zmieszane Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych x minimalna ilość wytworzonych odpadów segregowanych w ciągu trwania umowy równa się Minimalna wartość za odpady segregowane. Suma wartości za odpady zmieszane i segregowane równa się minimalnej gwarantowanej wartości przedmiotu zamówienia Maksymalna wartość przedmiotu zamówienia będzie wyliczona jako: Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych x maksymalna ilość wytworzonych odpadów zmieszanych w ciągu trwania umowy równa się Maksymalna wartość za odpady zmieszane, Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych x minimalna ilość wytworzonych odpadów segregowanych w ciągu trwania umowy równa się Maksymalna wartość za odpady segregowane Suma wartości za odpady zmieszane i segregowane równa się maksymalnej gwarantowanej wartości przedmiotu zamówienia. Zakres usługi obejmuje: W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Kłomnice, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z zapisami: -ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), -ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ). -uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego 2014, -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest obowiązany przekazać odpady do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi tego regionu, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia OPZ stanowiący: załącznik nr 8 do SIWZ I. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady: 1)zmieszane odpady komunalne, 2)Zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: papier, opakowania wielomateriałowe, metal, tworzywa sztuczne, 3)szkło, 4)odpady ulegające biodegradacji, 5)meble i inne odpady wielkogabarytowe. II.Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych: 1)pojemniki kubły na odpady zmieszane o pojemności 120 l, 240 l, 360 l wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2)pojemniki (worki) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów, takie jak: -Szkło - kolor zielony, -Zbierane łącznie frakcje odpadów: papier, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe - kolor niebieski, -biodegradowalne - kolor brązowy, o pojemności 120 l. w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej, pojemniki wykonane zgodnie obowiązującymi przepisami, Zapotrzebowanie na pojemniki (kubły) na odpady zmieszane oraz pojemniki (worki) do selektywnej zbiórki odpadów określone są w załączniku 8 do SIWZ Pojemniki na odpady winny być nowe lub w dobrym stanie technicznym (używane) spełniające obowiązujące normy. Wykaz punktów odbiorowych odpadów komunalnych zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. III. Obowiązki Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki (kubły) do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki (worki) do selektywnej zbiórki odpadów. 2.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć PSZOK w odpowiednie pojemniki - zapotrzebowanie określone odpowiednio w załączniku 8 do SIWZ. 3.Pierwsze wyposażenie nieruchomości w pojemniki (kubły i worki) winno nastąpić w terminie do siedmiu dni od zawarcia umowy, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania umowy. Termin dostarczenia dodatkowych pojemników w ciągu trwania umowy: niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki (kubły, worki), w przypadku ich udokumentowanego zaginięcia lub zniszczenia. Koszty takiego udokumentowanego doposażenia przez Wykonawcę nieruchomości w dodatkowe pojemniki poniesie Zamawiający. Dodatkowe doposażenie w pojemniki zostanie wykazane w comiesięcznym rozliczeniu wykonanych usług. IV.Transport i zagospodarowanie - Wykonawca jest zobowiązany do :a)zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem, b)zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych tj. terenów w promieniu 4 metrów, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników lub kontenerów, c)wywozu odpadów również w przypadku stwierdzenia niemożności dojazdu do pojemnika przez parkujące pojazdy lub inne przeszkody, d)przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego, e)przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), f)gospodarowania odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art. 3b ust 2 i art. 3c ust. 2 ustawy tj.: -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). V.DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY W SZCZEGÓLNOŚCI NALEŻY: 1)Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz : a)Przygotowanie harmonogramu wywozu w formie ulotek (wydruk czarno - biały, w ilości około 3.900 sztuk i jego dystrybucja wśród mieszkańców. Ulotki winny zawierać w szczególności informację o adresie i telefonie do przyjmowania zapotrzebowania na pojemniki, a także numer konta gminy do wniesienia opłaty i terminy jej zapłaty. Propozycję harmonogramu wywozu na 2013 rok należy przedstawić Zamawiającemu do siedmiu dni od zawarcia umowy, a na rok 2014, do 20.12.2013 roku. Dystrybucja harmonogramu do siedmiu dni od zawarcia umowy, a na 2014 r. do 5.01.2014 r.. b)Przygotowanie i dystrybucja harmonogramu zbiórek odpadów wielkogabarytowych, punktów PSZOK ( wydruk czarno - biały, w ilości 3900 sztuk ) UWAGA: Przez dystrybucję Zamawiający rozumie:w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej dostarczenie ww. informacji przy rozwiezieniu pojemników, a)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi związanej z wyposażeniem nieruchomości zamieszkałych w pojemniki (kubły) do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki (worki) do selektywnej zbiórki odpadów jak również wyposażenia w pojemniki punkty PSZOK. b)Pierwsze wyposażenie nieruchomości w pojemniki winno nastąpić w terminie do siedmiu dni od dnia podpisania umowy, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania umowy. Termin dostarczenia dodatkowych pojemników w ciągu trwania umowy: niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki, w przypadku ich udokumentowanego zaginięcia lub zniszczenia.c)Zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt. 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, wyłącznie w zakresie powierzonych zadań. d)W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje akcję odbioru odpadów wielkogabarytowych 1 ( raz ) w roku. Sprawozdawczość - Wykonawca zobowiązany jest do: a)bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. b)przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne stanowiące część miesięcznego protokołu odbioru, w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym zawierające informacje o: -ilości i rodzaju odpadów komunalnych (ilość i pojemność pojemników oraz ilość worków frakcjami) zebranych z wyszczególnionych nieruchomości,-adresach nieruchomości, z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych lub oddali w ilości niewspółmiernej do ilości wykazanych mieszkańców, -ilości przeterminowanych leków i baterii (Mg z podziałem na frakcje), -sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone kartami przekazania odpadów, c)przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania kwartalne zgodne z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 391 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630) w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy, d)przekazywania karty przekazania odpadów i dowody wagowe (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów - Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673), 2)Kontrola rzetelności segregacji :Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek: -sporządzić protokół w trzech egzemplarzach zawierający datę, adres nieruchomości, rodzaj źle wysegregowanych odpadów, spisany w miejscu zdarzenia, -pozostawić kopię protokołu o źle wysegregowanych odpadach dla właściciela nieruchomości w skrzynce na listy,-wykonać dokumentację fotograficzną z datownikiem, -niezwłocznie przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz protokółu, dokumentację fotograficzną (w wersji elektronicznej lub papierowej - wielokolorowa),Odpady takie należy zakwalifikować i odebrać traktując je jako zmieszane. VI. INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY: a)wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców, b)zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, c)dostarczanie terminowo wymaganej ilości worków do selektywnej zbiórki, d)porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru wyłącznie z winy Wykonawcy, e)wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież z widocznym logo firmy, f)wyposażenie pojazdów do odbierania odpadów (w tym odpadów segregowanych), w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (np. GPS ), umożliwiający trwałe zapisywanie o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, g)telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego o każdorazowym rozpoczęciu odbioru odpadów i umożliwienie Zamawiającemu skontrolowanie masy pojazdu na instalacji odbioru odpadów, telefoniczne zawiadomienie Zamawiającego o każdorazowym zakończeniu odbioru odpadów i umożliwienie Zamawiającemu skontrolowanie masy pojazdu na instalacji odbioru odpadów. Zamawiający wskaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu upoważnionego przedstawiciela Gminy wraz z podaniem numeru telefonu. h)zapisywanie w sposób umożliwiający odczyt oraz przechowywanie w siedzibie Wykonawcy, przez okres obowiązywania umowy i rok po jej zakończeniu danych pochodzących z systemu monitoringu i systemu czujników. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz analizę przechowywanych danych, które powinny być udostępniane na każde żądanie Zamawiającego, i)dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony (z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych itp.). O fakcie braku możliwości dojazdu do nieruchomości z przyczyn określonych powyżej Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego celem uzgodnienia sposobu odbioru odpadów. Wykonawcy nie przysługuje wtedy roszczenie z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, j)okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, k)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy, a powstałe z wyłącznej winy Wykonawcy. l)naprawa lub ponoszenie kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w gminie (uszkodzenia chodników i innych urządzeń), m)naprawa lub wymiana uszkodzonych w trakcie realizacji umowy kontenerów i pojemników na odpady na własny koszt, jeśli powstały z winy Wykonawcy, w terminie do 3 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej lub e-mail przez Zamawiającego, n)wykonanie co najmniej trzykrotnie na terenie gminy akcji informacyjnej - dystrybucja informacji przygotowanych przez Zamawiającego (ulotki informujące o sposobach segregacji, w zakresie prawidłowego postępowania z odpadami ), o)dostarczenie wszystkim właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów komunalnych, p)zapewnienie na czas realizacji przedmiotu zamówienia ( posiadanie lub dostępność ) do bazy magazynowo - transportowej, usytuowanej i wyposażonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. q)umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi, r)uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy przez Wójta lub osoby przez niego upoważnione z wyprzedzeniem nie mniej niż 7 dni przed tymi naradami, s)udostępnienie co najmniej jednego numeru telefonu w celu szybkiej komunikacji, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia od Wykonawców wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Szczegóły w rozdziale X SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klomnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach