Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu.

Izba Celna w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sielecka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6764302 , fax. 016 6764444
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Przemyślu
    ul. Sielecka 9 9
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6764302, fax. 016 6764444
    REGON: 00014392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach będących w trwałym zarządzie Izby Celnej w Przemyślu oraz użytkowanych przez Izbę Celną w Przemyślu na podstawie umowy najmu lub dzierżawy, zlokalizowanych w Przemyślu ul. Ofiar Katynia 26, Jarosławiu ul. Przemysłowa 2A, Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 1, Leżajsku ul. Nad Stojadłem 2, Mielcu ul. Wojska Polskiego 2A, Dębicy ul. Rzeszowska 133, oraz Sanoku ul. Bema 2. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbywać się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków pielęgnacji powierzchni i obejmuje również stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń w : a) ręczniki jednorazowego użytku; b) mydło w płynie; c) kostki dezynfekcyjno- zapachowych do WC; d) papier toaletowy; e) worki foliowe do gromadzenia odpadów komunalnych . 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania . 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonania zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (załącznik nr 1 do oferty) ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V. 2b, przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Dokumenty wymienione w pkt V. 2b SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach