Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy.

Urząd Skarbowy w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Kolejowa 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 05 215 , fax. 0-14 68 05 226
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Dębicy
    ul. Kolejowa 21 21
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 68 05 215, fax. 0-14 68 05 226
    REGON: 85000275900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.is.rzeszow.pl/debica
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych (kod CPV usługi porządkowe 90910000-9 ; usługi sprzątania parkingu 90914000-7; usługi czyszczenia okien 90911300-9; usługi odśnieżania 90620000-9; usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77310000-6) oraz ochrony fizycznej i monitoringu ( kod CPV 79710000-4) w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy składającego się z trzech kondygnacji: nadziemnej - parter, I piętro, II piętro, jednej kondygnacji podziemnej oraz terenu wokół budynku (teren nie ogrodzony). ZAKRES PRAC: a) świadczenie usług porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku polegać będzie na utrzymaniu w należytym stanie sanitarno- porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pokojach biurowych, sali obsługi podatnika, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, ciągach komunikacyjnych, archiwach, piwnicach z uwzględnieniem, że: -w pokojach biurowych, archiwach, bibliotece akt bieżących występują wykładziny dywanowe lub PCV, -na korytarzach, hollach, klatkach schodowych - płytki gresowe, -w toaletach i pomieszczeniach socjalnych- terrakota, -w sali konferencyjnej -parkiet dębowy, -w piwnicach - posadzka betonowa, -na zewnątrz budynku - kostka chodnikowa (parking i chodniki) oraz otaczające trawniki. W zakres prac wchodzi: -odkurzanie wykładzin podłogowych, -czyszczenie powierzchni podłogowych: betonowych, gresowych i z PCV, -czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego a także parapetów, pulpitów ,listew ściennych, drzwi, futryn, sztucznych kwiatów (poza sprzętem komputerowym), -mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz środki dezynfekujące i zapachowe, (toalety wyposażone są w dozowniki na : mydło, papier toaletowy i papierowe ręczniki), -opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (używanie worków na śmieci we własnym zakresie), -mycie na mokro z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych wolnej powierzchni posadzki, -mycie kaloryferów oraz lamp z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych- raz na kwartał, -dwukrotne w ciągu roku mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i na zewnątrz) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, -usuwanie z dachu śniegu oraz sopli w sezonie zimowym, -sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń i usuwanie roślin (mchu i innych chwastów) z kostki na parkingu ( pow. ok. 360 m2) i na chodnikach (ok.270 m2), pielęgnacja zieleni - nawożenie, grabienie liści, dosadzanie brakującej trawy, koszenie trawy: w okresie wiosenno-letnim należy trawę kosić raz w tygodniu a w okresie jesiennym raz na dwa tygodnie (tereny zieleni ok.410 m2), - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z całego terenu wokół budynku. Zakres obowiązków Zleceniobiorcy dotyczących świadczenia usług porządkowych: - sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w poniedziałek w godz. od 8.00 do 19.00, a od wtorku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00, własnymi pracownikami - minimum trzech pracowników, własnym sprzętem, przy użyciu własnych materiałów, - zabezpieczenie Zamawiającego w środki czystości - dobrej jakości, przeznaczonych do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczących jej, zapewniających spodziewany efekt, nie zostawiających smug, środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem. - odpady (śmieci) z koszy oraz pojemników z niszczarek będą składane w specjalnych pojemnikach, kontenerach, przeznaczonych na ten cel, - każdorazowe zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, - zatrudnianie przy wykonywaniu prac porządkowych tylko osób stałych, nie karanych, - wykonywanie prac porządkowych w ubraniach firmowych z identyfikatorami, - w przypadkach zdarzeń losowych Zleceniobiorca zobowiązany jest do wykonania czynności porządkowych w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę. - przed zamknięciem chronionego budynku dokonanie obowiązkowego obchodu wewnątrz i na zewnątrz budynku w celu sprawdzenia czy wszyscy pracownicy i osoby postronne opuściły Urząd oraz sprawdzenie stanu zabezpieczenia pomieszczeń (zamknięcie drzwi i okien, zapalonego światła , - sprawdzenie na manipulatorze systemu sygnalizacji włamania i napadu czy wszystkie strefy zostały zazbrojone przez użytkowników, - zazbrojenie oraz zamknięcie budynku Urzędu i przekazanie kluczy Grupie Interwencyjnej. Zamawiający zapewni Zleceniobiorcy pomieszczenia na zaplecze socjalno-bytowe i magazynowe w sprzątanym obiekcie. Zamawiający ma prawo bieżącego kontrolowania stanu czystości sprzątanych pomieszczeń. Stwierdzenie podczas kontroli usterek w stanie czystości Zamawiający zgłosi niezwłocznie ustnie lub telefonicznie pracownikowi nadzoru. Sprzątanie w pomieszczeniach zastrzeżonych odbywać się będzie w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. b) Ochrona fizyczna obiektu pełniona będzie w poniedziałek w godz. od 7.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 15.30 przez jednego pracownika ochrony oraz prowadzony będzie całodobowy dozór systemu antywłamaniowego i antynapadowego (wraz z przyjazdem Grup Interwencyjnych w przypadku zagrożenia) zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia. Usługa fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia nie obejmuje dni wolnych od pracy. Ochrona obiektu, osób i mienia polegać będzie na : -zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, -ochronie obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, nietrzeźwych, -ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, -zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie Naczelnika Urzędu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, -niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego o wszelkich awariach, nieprawidłowościach systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego obiektu, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzeniu stosownych protokołów, -ujawnieniu faktów dewastacji mienia Zamawiającego, -niezwłocznym powiadomieniu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, -sprawdzeniu na manipulatorze systemu sygnalizacji włamania i napadu czy wszystkie strefy zostały zazbrojone przez użytkowników po zakończeniu pracy o godzinie 15.30, a w poniedziałek o godzinie 18.00 ( ewentualnie przekazanie informacji służbom porządkowym o braku zazbrojenia strefy), -informowaniu przez pracownika ochrony przychodzących podatników o miejscu załatwienia danej sprawy - pracownik ochrony zostanie przeszkolony z zakresu obsługi klientów w Urzędzie Skarbowym w Dębicy. Zamawiający zapozna pracowników ochrony z obowiązującą instrukcją pełnienia służby stanowiącą załącznik do Planu Ochrony Urzędu Skarbowego w Dębicy. Fakt zapoznania z ww. instrukcją pracownicy potwierdzą na piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.is.rzeszow.pl/debica/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach