Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony i dozoru obiektów Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Galla Anonima 1 i ul. Śląskiej 35-37

Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Śląska 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8521262, 8532536 , fax. 074 8521262, 8532536
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Śląska 35 35
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8521262, 8532536, fax. 074 8521262, 8532536
    REGON: 00065270200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony i dozoru obiektów Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Galla Anonima 1 i ul. Śląskiej 35-37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowy i miejscowy usługi: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru obiektów Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Śląskiej 33-37, znajdujących się w obszarze pomiędzy ulicą Śląską, Sportową i linią kolejową Świdnica - Wrocław- w skład, którego wchodzą -hala lodowiska,budynek administracyjny, basen letni wraz z przebieralniami, dom wycieczkowy wraz z polem kempingowym , stadion sportowy wraz z boiskami treningowymi, boisko ze sztuczną murawą, korty tenisowe,warsztat oraz baza magazynowa;oraz przy ul Galla Anonima 1 w Świdnicy, w skład którego wchodzi Hala Sportowa Zawiszów wraz z boiskiem sportowym. Teren obydwu obiektów, jest całkowicie ogrodzony, i oświetlony. Teren przy ul.Śląskiej jet monitorowany. Zakres osobowy usługi a) obiekty przy ul. Śląskiej 33-37 w granicach działek nr 4, 4/2,3/2,28/2,1/3 o łącznej powierzchni 11,1932 ha - 1 pracownik ochrony b) obiekty przy ul. Galla Anonima w granicach działki nr 22 o powierzchni 2,1611 ha - 1 pracownik ochrony Zakres czasowy usługi a) obiekty przy ul.Sląskiej 33-37 - każdej doby w godzinach od 22.00 do 6.00 następnego dnia , b) obiekty przy ul. Galla Anonima 1- w dni robocze w godz. Od 22.00 do 6.00 następnego dnia, w soboty , niedziele i święta i inne dni wolne od pracy - całą dobę. Łączna szacowana ilość roboczogodzin - 7632 W zakres usługi wchodzą: utrzymanie posterunku stałego w Hali Zawiszów, z wykonaniem minimum trzech obchodów obiektów w ciągu zmiany- zgonie z planem sytuacyjnym obiektu stanowiącym załacznik nr 5 do SIWZ utrzymanie posterunku stałego w hali Lodowiska , z wykonaniem minimum trzech obchodów obiektów w ciągu zmiany-zgonie z planem sytuacyjnym obiektu stanowiącym załacznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj : a) wykonali co najmniej 3 usługi związane z ochroną obiektów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie b)dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00 zł 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia lub nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 3.Wypełniony formularz ofertowy. 4.Wykaz co najmniej trzech wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z ochroną obiektów o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł każda,z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(referencje - załącznik nr 3 do oferty.) 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej usług na kwotę co najmniej 200.000,00 zł 8.Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik, ze wskazaniem zakresu pełnomocnictwa. 9. Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada wymagane uprawnienia tj. Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności związanej z ochroną. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej 1 wykonawcę. 10.Parafowany wzór umowy-załącznik nr 4 do oferty 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11 ,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.Podmioty wystepujące współnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosir.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach