Przetargi.pl
Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV oraz parapetów w budynkach komunalnych, oraz w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz w obiektach będących w zasobach Gminy Środa Śląska w roku 2010.

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Plac Wolności 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3173052 w. 52 , fax. 071 3173405
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5 5
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3173052 w. 52, fax. 071 3173405
    REGON: 69291493227000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV oraz parapetów w budynkach komunalnych, oraz w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz w obiektach będących w zasobach Gminy Środa Śląska w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac: 1.wymiana okien drewnianych na okna PCV, 2.wymiana parapetów wewnętrznych na parapety PCV, 3.wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy powlekanej, 4.uzupełnienie tynków po wykonanych robotach związanych z wymianą okien i parapetów, 2. Wymagania dotyczące stolarki okiennej, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz nawiewników okiennych: 1.izolacyjność cieplna dla szyb: k = 1,1 W/m2 K, 2.izolacyjność cieplna dla całego okna: k=1,5 - 1,8 W/m2 K, 3.izolacyjność akustyczna : Rw większe równe 35 dB, 1.współczynnik infiltracji powietrza a = 0,55 ÷ 1,00 m3 /m.h da Pa2/3( okna ze szczelinami infiltracyjnymi - rozszczelnione), 2.okna oszklone podwójnie szybą zespoloną float, 3.okucia okienne obwiedniowe, zabezpieczone antykorozyjnie, o parametrach technicznych nie gorszych od okuć typu WINKHAUS, 4.profil okienny PCV pięciokomorowy bez zawartości ołowiu i kadmu, kolor biały z zastosowanymi stabilizatorami w ramie okiennej oraz skrzydle na całym ich obwodzie, 5.minimalna szerokość profilu 70 mm, 6.parapet wewnętrzny PCV w kolorze białym, 7.parapet zewnętrzny z blachy powlekanej w kolorze białym lub brązowym, nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy z możliwością manualnego przymknięcia i okapem, kolor biały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w rozdziale I. niniejszej specyfikacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć : 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 ) 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiących przedmiot zamówienia ( co najmniej jedną o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł) z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze dostawy zostały wykonane z należyta starannością (referencje)zał. 3 do SIWZ 1.3 Zaakceptowany projekt umowy zał. 6 do SIWZ 1.4 przedstawią wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - zał. Nr 4 do SIWZ; 1.5 złożą oświadczenie, że ponoszą pełną odpowiedzialność za spełnienie wszelkich wymogów i zasad wynikających z przepisów: bhp, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.srodaslaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach