Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6450800 , fax. 74 6450801
- Data zamieszczenia: 2016-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
Rynek 1 1
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. 74 6450800, fax. 74 6450801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.dzierzoniow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej w Dzierżoniowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w dwóch pomieszczeniach Centrum Informacji Turystycznej (nr 033 i 034) o łącznej powierzchni 27,9m2, w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej w Dzierżoniowie. 2.Roboty budowlane będą prowadzone w budynku Urzędu Miasta w godzinach od 730 do 1530 a we wtorki do 1630. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dwóch pomieszczeń CIT - części biurowej nr 033 i toalety nr 034 w zakresie: 3.1demontażu ścianki i zadaszenia szklanego wraz z konstrukcją, 3.2montażu nowej witryny i zadaszenia szklanego wraz z konstrukcją i robotami towarzyszącymi , w tym między innymi murarskimi, naprawą posadzki, ułożeniem obróbek blacharskich i wykonaniem odwodnienia dachu z odprowadzenie wody opadowej do istniejącej rury spustowej. Zadaszenie nad toaletą należy wykonać jako nieprzeźroczyste. Na ścianie witryny należy umieścić napisy CIT. 3.3wymiany drzwi wejściowych do CIT z umieszczeniem na nich napisów CIT, 3.4demontażu stalowego zadaszenia toalety, 3.5wymiany płytek posadzkowych w toalecie, 3.6wymiany 4 płytek stopnicowych, 3.7wymiany sufitu podwieszanego z płyt gipsowo- kartonowych w toalecie, 3.8demontażu 10 opraw oświetleniowych, 3.9montażu nowych opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych i wyłączników wraz z ich podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej, 3.10demontażu i ponownego montażu kompaktu w toalecie, 3.11 likwidacji spękań i zacieków na ścianach i sufitach, 3.12 gruntowania i malowania ścian i sufitów farbą renowacyjną, 3.13 wykonania wentylacji w toalecie wraz z montażem wentylatora wraz z jego zasilaniem elektrycznym, 3.14 wymiany 1 grzejnika w pom. 033 na grzejniki FKO11 600/1200 wraz z zaworami. 4. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - wyciąg. Szczegółowy zakres robót określają: a)rysunek z projektu wykonawczego - rzut parteru - CIT, wiatrołap rys. nr 3, (poz. 3.1, 3.2, 3.3) b)rysunek z projektu wykonawczego Patio - CIT nr 3c, (poz. 3.2), c)przekrój A-A Patio rys. nr 7, (poz. 3.2), d)przekrój B-B parter rys. nr 8, (poz. 3.2), e)zestawienie drzwi rys. nr 9, (poz. 3.2, 3.3), f)rysunek Centrum Informacji Turystycznej rys. nr 24c, (poglądowy), g)rysunek instalacja siły i GN wtykowych rys. nr 2, (poz. 3.9), h)rysunek instalacje oświetleniowe - rzut parteru rys. nr 8, (poz. 3.9), i)opis techniczny w zakresie robót objętych n/n umową, w tym malarskich, montażu drzwi i witryn aluminiowych, j)rysunek - rzut parteru - instalacja c.o. rys. nr CO-02, (poz. 3.14), k)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie robót objętych n/n umową, l)opis techniczny przebudowy wentylacji toalet - pkt 7 opisu, m)zdjęcia witryny i zadaszenia przeznaczonych do demontażu. 5. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-4, zobowiązuje się do: 1)przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2)złożenia oświadczenia, że osoby realizujące przedmiot umowy są zatrudnione na umowę o pracę. 3)organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, 4)zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 5)uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 6)wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km oraz poniesienia kosztów ich składowania, 7)wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wszystkich badań, sprawdzeń i pomiarów niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie, 8)wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 9)przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 10)dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 11)przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót branżowych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, 12)uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót branżowych w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004, 13)przeniesienie szafek dla potrzeb wykonania robót a po ich zakończeniu ich ustawienie w poprzednim miejscu. W przypadku, gdy w dokumentach wymienionych w pkt 4 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Główny przedmiot: 45421100-5- Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. Dodatkowy przedmiot:45442100-8- roboty budowlane malarskie.Dokumentacja przetargowa dostępna jest na BIP pod adresem: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: PRZEDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,1348.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana drzwi zewnętrznych na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach - zadanie nr 1 w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii
Dodano: 2016-07-22 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku warsztatowym nr 12 i garażowym nr 16, 19, 20 i 35 w kompleksie wojskowym w Kłodzku przy ul. Walecznych 59
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana kwater stałych na okna otwierane w wybranych pomieszczeniach budynku E Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu przy ul. Zelwerowicza 7-11
Dodano: 2016-03-23 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ, NAPRAWA DACHU, ELEWACJI I POSADZEK W BUDYNKU NR 57 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WILEŃSKIEJ 14 W OLEŚNICY
Dodano: 2015-08-25 - Remont i naprawę istniejących okien połaciowych w budynku B i FB oraz okien drewnianych i aluminiowych w budynku J1; USK/DZP/PN-116/2015
Dodano: 2015-07-28 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU KOSZAROWYM NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KŁODZKU PRZY UL. WALECZNYCH 59
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej oraz krat wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2014-09-29 - Świebodzice: Wymiana stolarki okiennej w 2014r w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Świebodzice administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości. - etap I
Dodano: 2014-08-14 - KONSERWACJA POMIESZCZEŃ MAGAZYNU MUNDUROWEGO WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ W BUDYNKU NR 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM 2388 PRZY UL. WALECZNYCH 59 W KŁODZKU. Nr sprawy: INFR/129/2014
Dodano: 2014-03-27 - Konserwacja pomieszczeń magazynowych, schodów, wiaty oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 21 na terenie kompleksu wojskowego 4333 w Dusznikach Zdroju. Nr sprawy: INFR/107/2014
Dodano: 2014-03-20